Beste mensen,
Op mijn werk hebben we 1 forest met verschillende child-domains.
parent domain: test.nl
child domain: schaap.test.nl
koe.test.nl
Nu willen we van deze verschillende tree's 1 domein maken, dat verloopt allemaal redelijk goed alleen lopen we tegen 1 schoonheids foutje aan.
inprincipe is alles al 1 domein test.nl. dit is allemaal in orde.
Alleen wanneer de gebruikers willen aanloggen moeten ze voor domein test kiezen.
Ik zou hier graag een andere naam van maken bijvoorbeeld het bedrijfsnaam.
Even voor de duidelijkheid, ik hoef het domein niet te hernoemen (test.nl mag blijven) alleen de logon name test wil ik veranderen.
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor. (ik werk op het moment nog met windows 2000, binnenkort 2003 dus als hier een makkelijkere oplossing voor is laat het ook maar weten)
bvd bebbus
Op mijn werk hebben we 1 forest met verschillende child-domains.
parent domain: test.nl
child domain: schaap.test.nl
koe.test.nl
Nu willen we van deze verschillende tree's 1 domein maken, dat verloopt allemaal redelijk goed alleen lopen we tegen 1 schoonheids foutje aan.
inprincipe is alles al 1 domein test.nl. dit is allemaal in orde.
Alleen wanneer de gebruikers willen aanloggen moeten ze voor domein test kiezen.
Ik zou hier graag een andere naam van maken bijvoorbeeld het bedrijfsnaam.
Even voor de duidelijkheid, ik hoef het domein niet te hernoemen (test.nl mag blijven) alleen de logon name test wil ik veranderen.
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor. (ik werk op het moment nog met windows 2000, binnenkort 2003 dus als hier een makkelijkere oplossing voor is laat het ook maar weten)
bvd bebbus