DVD drive vervangen acer 1692WLMI

Pagina: 1
Acties:

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-02 21:55

mace

Sapere Aude

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik heb al een tijdje een acer aspire 1692WLMi en ik ben zeer ontevreden over de DVD brander, de matshita UJ-845D
Opzich is het wel een goed apparaat, alleen er is geen regiovrije firmware voor en anyDVD en consorten werken niet. Ik heb ze allemaal geprobeerd dus laat suggesties maar zitten want ze werken allemaal op ongeveer dezelfde manier.

Wat ik dus graag wil is deze drive vervangen door een NEC drive, echter heb ik zowat alle schoeven losgedraaid, maar de drive geeft niet mee, ik krijg hem gewoon _niet_ los, ik wil ook niet gigantisch kracht erop zetten, maar ik heb het idee dat ik genoeg kracht heb gezet om hem los te krijgen, maar geen succes.

Weet iemand hoe je de drive kan vervangen, ik heb wel veel ervaring met het slopen van dingen, maar ik wil deze laptop wel graag heel houden in het proces. 8)7

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Hmm vreemd, bij mij zit die zo los als het maar zijn kan. Als ik er eens goed aan trek heb ik hem vast denk ik :X

Heb je een met een lade of een slot-loading?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Vaak zitten ze in een soort behuizinkje geschroefd, en die zit dan weer aan de behuizing van de notebook met een of twee schroefjes. Weet je zeker dat je onder elk klepje en je toetsenbord gekeken hebt? ;)

Hier stond een dode link.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-02 21:55

mace

Sapere Aude

Topicstarter
strandbal schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:15:
Vaak zitten ze in een soort behuizinkje geschroefd, en die zit dan weer aan de behuizing van de notebook met een of twee schroefjes. Weet je zeker dat je onder elk klepje en je toetsenbord gekeken hebt? ;)
Hmm, niet mijn toetsenbord, ik zal straks ff kijken.

Ik heb een slot loading BTW..