Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] menu over adsense geeft vervorming

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Topicstarter
Het menu bovenaan de pagina en dan met name de dropdowns die over de advertentie heen vallen, vertonen vervormingen in de tekst op de randen van de advertentie. De vervorming bestaat uit een veschuiving naar links, van 1 px. Dit gebeurt alleen in firefox (Firefox/1.5.0.4). Het lijkt me ook meer op een renderbug in firefox, maar dat kan ik niet 100% uitsluiten. Hier zijn wat screenshots ter verduidelijking.

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/6066/ffbug5jd.gif

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:59

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Even vraagje wat mij niet duidelijk is: heb je dit altijd of komt het sporadisch voor? Anders krijg je namelijk straks 100 replies dat 'wij het niet hebben in FF', maar als het maar 1 op de 100 keer voor komt is dat wel intressant om te weten :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Het komt alleen voor als je de layout gecentreerd hebt staat, en ja dit is inderdaad een fontrenderbug in Firefox dus niet iets waar wij iets aan kunnen doen...

Intentionally left blank

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Topicstarter
Het komt altijd voor bij een gecentreerde layout, maar aangezine het dus een renderbug in firefox is, dan komt het neer op helaas pindakaas :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zal eens kijken of ik vanmiddag een testcase kan maken, wellicht interessant genoeg voor bugzilla :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

combo centering dmv margins en overlay over een iframe

Intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Die had ik al door :P :+

Het is meer de tijd die ik eigenlijk niet heb :X

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik ken dat; zo moet ik eigenlijk ook nog eens een stapeltje bugreports mbt IE7 melden, anders wordt het ook nooit meer wat met die browser... :P

Intentionally left blank

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mols0004/huh1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mols0004/huh2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mols0004/huh3.JPG

Ik post het maar hier omdat navigeren zo een beetje moeilijk is, van het ene op het andere moment is het bij mij zo in firefox? of hoort dit?

Edit: ik zit nu in IE, daar geen problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 16:30 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Guido: nee dat hoort niet maar lijkt toch echt aan jouw Firefox te liggen aangezien je de enige lijkt te zijn die daar last van heeft

Intentionally left blank

Verwijderd

welke instelling kan dat dan zijn? ik ben verder nergens aan geweest

ah, ik heb eens verdergekeken, blijkt een of andere cookie te zijn, want toen ik die verwijderde werkte het weer. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 16:49 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:47:
ah, ik heb eens verdergekeken, blijkt een of andere cookie te zijn, want toen ik die verwijderde werkte het weer. :)
Weet je nog wat voor een? Want wij hebben vziw echt geen cookie-afhankelijkheden die dat soort bizarre vervormingen opleveren.

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Topicstarter
Kan het niet zo zijn dat het een stylesheet is die een beetje brak doorgekomen is? Je ziet in het plaatje namelijk veel standaardstijlen van de browser.

Verwijderd

ACM schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:08:
[...]

Weet je nog wat voor een? Want wij hebben vziw echt geen cookie-afhankelijkheden die dat soort bizarre vervormingen opleveren.
nope, maar ik zat eens in mijn lijst met cookies te kijken en heb alles weggetieft wat voor mij geen waarde had :p

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

goed, oorspronkelijke probleem is dus een Ff-renderbugje en de rest is opgelost :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.