Toon posts:

Tbird 700 OCen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Even vraag stel ik ga die L1 dingen kleuren enz....en stel dat er nou wat kapot gaat =) (met mijn geluk zal dat wel zo zijn lol)
euhm...kan je dat gewoon blij uitgummen en onder garantie een nieuwe processor halen??
:) (ow en denk je dat die stabiel op 900 gaat lopen?)

Config:

Asus A7V 1.02
Tbird 700 Mhz
192 MB ram
Asus 7100
Maxtor HDtje etc. etc.
:)

Cheers,

Miller

Verwijderd

Je kunt alle sporen uitwissen inderdaad en dan hebben ze weinig om op te staan, let wel op of je eventueel een garantiesticker hebt...die heb ik wel bij mijn Duron zitten en die moet je dan wel erbij houden anders geen garantie waarschijnlijk,

maar als het goed is maak je niks kapot met krassen. Goed HB potlood gebruiken, eerst scherpe punt er aan slijpen ietsjes afvlakken op een papiertje en dan strepen maar

Verwijderd

Topicstarter
Hmm..thanks :) maar even op me verjaardag wachten (en me bigtower..hoeoz heten die nu zo dan..wazig gedoe lol hightower bigtower..oh well lol)

Thanks

------------------------------------------
Miller In Acite = |:(

Verwijderd

Of ie 900 Mhz haalt is afhankelijk van je processor en van je koeling met een goede koeling moet het wel lukken denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Owk :0) heb ik misschien in (of) net zo'n minder inteligente vraag..maar wat heeft dat overclocken eingelijk voor nut voor mensen met bijv. zo'n Tbird 700?? slaat toch eigenlijk nergens op, of zie ik dat verkeerd??

Cheers,

Moi

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ja dat zie je verkeerd ;)
Pagina: 1