Ik heb het volgende probleem als ik of de X84 of de X64 versie wil installeren, ik heb inmiddels al aardig wat topics gelezen maar nergens komt het volgende voor.
Ik kan alles installeren, ik kan een gebruiker aanmaken maar dan gaat het fout. Het scherm blijf op de achtergrond van Vista "hangen", ik krijg geen icoontjes, geen start button etc.etc. Het vreemde is echter dat ik via de rechtermuisknop wel een nieuwe map kan aanmaken en deze kan benaderen en via deze weg door vista kan lopen. De specs van m'n pc zijn:
MSI K8N sli platinum
AMD 64 3500
2x 6800 GT 256MB in SLI
1 x 80 gb SATA2
1 x 250 gb SATA2 ( niet aangesloten tijdens installatie )
Ik heb zelf het vermoeden dat er ergens iets met de SLI niet goed gaat, heeft iemand dit al ervaren ?
Ik zou niet meer weten waar het probleem zou moeten liggen
Ik kan alles installeren, ik kan een gebruiker aanmaken maar dan gaat het fout. Het scherm blijf op de achtergrond van Vista "hangen", ik krijg geen icoontjes, geen start button etc.etc. Het vreemde is echter dat ik via de rechtermuisknop wel een nieuwe map kan aanmaken en deze kan benaderen en via deze weg door vista kan lopen. De specs van m'n pc zijn:
MSI K8N sli platinum
AMD 64 3500
2x 6800 GT 256MB in SLI
1 x 80 gb SATA2
1 x 250 gb SATA2 ( niet aangesloten tijdens installatie )
Ik heb zelf het vermoeden dat er ergens iets met de SLI niet goed gaat, heeft iemand dit al ervaren ?
Ik zou niet meer weten waar het probleem zou moeten liggen