Toon posts:

Vraagje over ip-ban

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het een domme vraag, maar hoe werkt dat nou met die ip bans. Stel dat ik analoog inbel en ik krijg een ip ban: de volgende keer dat ik inbel heb ik een ander ip adres, en als iemand anders inbeld met het gebande, kan hij niet posten.

Verder surf ik meestal via een 'frauded' ip, dus die kun je toch helemaal niet bannen?

Verwijderd

Ja klopt. En dan maar hopen dat mensen zoals jij zich niet misdragen, als je dat wel doet banned rick gewoon elke proxy die je maar kunt bedenken, je frauded ip of ik wil nog wel een knokploegje...........

>:)

Verwijderd

als je ooit een ipban krijg jsebas dan heeft DKasemier nog wel een paar tips voor je ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe heb ik nog niet eens een slotje gehad, laat staan een ban. Maar ben wel nieuwsgierig.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Theoretisch gezien kan dit dus niet, of de hele ip-range van een de provider waarbij je zit moet al geblocked worden. Aangezien dit flink inhakt op het aantal GoT'ers die nog actief bezig zijn >:) gebeurd dit zeer waarschijnlijk toch niet.

Ad'jes worst nightmare: a inbel-spammer!

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 21:42 schreef RobinVR het volgende:
als je ooit een ipban krijg jsebas dan heeft DKasemier nog wel een paar tips voor je ;)
o ja he >:) :)
het spijt me trouwens enorm van die 500 anonieme proxies die ik aan mojo heb gegeven >:) ik DACHT dat hij zijn leven wel zou gaan beteren en dat hij NIET zou laten merken dat hij mojo was (had ik hem nog zo gezegd...) maar ja, had hij moet hij maar moeten luisteren.. :P

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 23:09 schreef LoneGunman het volgende:
Theoretisch gezien kan dit dus niet, of de hele ip-range van een de provider waarbij je zit moet al geblocked worden. Aangezien dit flink inhakt op het aantal GoT'ers die nog actief bezig zijn >:) gebeurd dit zeer waarschijnlijk toch niet.

Ad'jes worst nightmare: a inbel-spammer!
nightmare? denk dat dat wel meevalt. Ik denk namelijk niet dat andere gebruikers het op prijs stellen dat hun proxy in de ban wordt gedaan doordat een persoon zonodig wou zien waar de grenzen lagen. Zie ook de @home proxy ban...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op zaterdag 27 januari 2001 13:38 schreef Paz het volgende:

[..]
nightmare? denk dat dat wel meevalt. Ik denk namelijk niet dat andere gebruikers het op prijs stellen dat hun proxy in de ban wordt gedaan doordat een persoon zonodig wou zien waar de grenzen lagen. Zie ook de @home proxy ban...
De @home proxy moet je ook niet gebruiken. Het is zelden sneller en @home schijnt alles via hun proxy te loggen...

Het is uiteraard wel lastig als je niet beter weet en opeens got niet meer op kan. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1