Logo gezocht, waar zoeken?

Pagina: 1
Acties:
  • 476 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Allereerst wil ik beginnen met de nadruk dat dit geen logo-request oid is. Ik wil in dit topic naar boven halen hoe online diensten hieromtrent zijn.

Ik ben een willekeurige student die beetje aan het hobby'en is met een eigen site. Daar heb ik uiteraard niet te veel euro's voor over, maar wil wel een leuk logo hebben eigenlijk. Maar omdat ik zelf niet zo'n creativeling ben, zoek ik iemand die dit voor me kan/wil doen.

Beetje online rond gekeken, en daar kwam ik www.gotlogos.com tegen. Dit is een online dienst waar je (naar hun zeggen) voor 25 dollar een logo kan bestellen, zij zullen dan wel wat freelance volk aan het hobbyen zetten. :P

Er zijn natuurlijk flink wat zaken waar het fout op kan lopen (geen logo, lelijk logo, herhaling van zojuist genoemde) en geld over de balk is niet de bedoeling. Ik vraag me dus af hoe ervaringen zijn met dergelijke diensten? Iemand ooit gebruik gemaakt van deze dienst? Of weet iemand iets vergelijkbaars waar hij/zij goede ervaring mee heeft?

Verwijderd

een photoshop fanatiekeling :)

zijn er zat van :), bezoek eens een forum voor dit soort dingetjes :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
toevallig ook een suggestie voor een dergelijk forum? want ben dan altijd bang om me zoiets ergens te vragen waar het helemaal niet gewenst is..

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Wat zal ik zeggen, ik zie al een logo! (Of ik moet de verkeerde site voor me hebben :X )

Afbeeldingslocatie: http://www.ookditnog.nl/got/header1.jpg

Quick and dirty. Zomaar een idee, erg simpel, niks van bijzonders, maar wel een mooi herkenpunt (mensen die je site bezocht hebben, denken bij iedere gevaarlijke kruising aan jouw site). Maar ik weet natuurlijk niet wat je precies wil.