Toon posts:

fout 0x800ccc0e in outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 2.410 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb windows office 2007 beta geinstalleerd zonder de nieuwe outlook want dan zou de oude eraf gaan en ik wou niet weer alles invoeren. Nu krijg ik een error fout: 0x800ccc0e
Ik heb al op 0x800ccc0e.nl gekeken maar ik kan daar geen wijs uit en ik heb office 2007 geprobeerd te deinstalleren maar dan geeft die error 1402 van dat die een of ander registrykey niet kan openen.

kan iemand me helpen :'( ;(

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/893/image0023ea.th.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 23:50 . Reden: screenshot toegevoegd ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 15:11

PromoX

Flying solo

Welke servers heb je ingesteld voor het versturen/ontvangen van mail?

Wat meer info zou trouwens niet verkeerd zijn; wanneer treedt de foutmelding op, wat heb je verder al geprobeerd, enz.

[ Voor 50% gewijzigd door PromoX op 21-06-2006 07:42 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wat promox schrijft dus. Heb je een herstelpunt van je systeem van voor de installatie van 2007? In welke versie van Outlook treedt de fout op en wanneer? Heb je de deinstallatie nog op een andere manier proberen af te maken? Wat is nu eigenlijk je vraag? Wil je office 2007 helemaal deinstalleren en outlook werkend krijgen of wil je juist office2007 proberen te houden en een andere outlook ernaast draaien, of wil je outlook2007 met import van je oude gegevens? En wat snap je niet aan de informatie die je gevonden hebt?

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door, want zo is het lastig om gericht een antwoord te geven.

'fout outlook' is niet echt een informatieve titel. Let je daar in het vervolg zelf even op?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
ik wil gewoon dat outlook het doet: ik gebruik pop3- server 110 pop.hetnet.nl
het gaat over versie 6 van outlook. Eerst deed alles het gewoon goed maar nadat ik office 2007 beta heb geinstalleerd deed outlook het niet meer.( de fout treed op bij het ontvangen/ versturen van emails)

Ik heb geprobeerd office te reparen/ te verwijderen. Ik wil gewoon dat outlook het doet en of office word verwijderd maakt niet uit want ik heb nog een oudere versie. ik heb al gezocht op http://0x800ccc0e.nl/ en geprobeerd en in opdrachtprompt netstat -an ingetypt en toen kwamen er verschillende maar deze
TCP 0.0.0.0:25 0.0.0.0:0 LISTENING
TCP 0.0.0.0:110 0.0.0.0:0 LISTENING
juist niet terwijl die eigenlijk moet komen. dus ik ging naar de volgende stap: http://support.microsoft.com/kb/161118/ maar daar komen ze met telnet aan, alleen dit kan ik niet vinden. gezocht in uivoeren, zoeken en opdrachtprompt--> is telnet misschien een programma wat je moet downloaden?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik neem aan dat je met 'outlook 6' Outlook Express bedoelt? Afgezien van de naam is er niet veel overeenkomst tussen die 2 programma's. ;)

Anyway. De melding duidt erop dat hij geen verbinding kan maken met de mailserver. Toevallig ook nog een firewall geinstalleerd onlangs? Check anders voor alle zekerheid nog even de serverinstellingen bij je account.

Checken van de servers met telnet onder windows xp:
start, uitvoeren, cmd
intikken: (elke regel afsluiten met een enter) en let even op de reacties van de server
telnet
open pop.hetnet.nl 110
user [je gebruikersnaam]
pass [je wachtwoord]
quit

open smtp.hetnet.nl 25
helo
quit

offtopic:
Let ajb even op punten en hoofdletters. Je post is best lastig te lezen

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Bij het eerste(110) is alles goed (+ok).

Bij tweede (25) lijkt me ook goed--> er komt geen error ofzo.

Ik heb mijn firewall eens uitgezet maar er is geen verschil.

shit zeg er was gewoon iets met de instellingen

bij de servergegevens stond pop3:127.0.0.1
smtp: pop.hetnet.nl

maar het moest zijn: pop3: pop.hetnet.nl
smtp:smtp.hetnet.nl

bedankt voor jullie aandacht

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 11:22 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 15:11

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:43:
ik gebruik pop3- server 110 pop.hetnet.nl
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:17:
bij de servergegevens stond pop3:127.0.0.1
smtp: pop.hetnet.nl
|:(.
Ik hoop dat je de volgende keer checkt of datgene wat je beweert ook daadwerkelijk klopt :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1