Toon posts:

Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen van Tweakers.net
Ik heb een top systeempje al zeg ik het zelf maar nu doe ik aan Flight Simulator en dat kan aardig wat gaan vragen van je pc. Ik heb een Dual Core AMD Sthlon 64 x2, 2000MHz 3800+ maar dual core wordt nog niet gebruikt op XP Prof, is hier misschien iets voor?
Ik weet ook niet welke driver ik moet downloaden voor deze CPU. Ook kom ik er ook niet uit met mijn VGA, nvidia 7800GT MSI, kan iemand links geven. Ik kom er niet goed uit.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Even langs www.amd.com is toch wel het minste wat je kon doen.

Wees eens duidelijk, wat bedoel je met 'ik kom er niet uit met...'.

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
kijk eens op de frontpage (www.tweakers.net) onder het kopje meuktracker, daar kun je de nieuwste drivers voor al je spullen vinden. En windows xp kan gewoon van je dual core gebruik maken hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Bij die meuktracker staat mijn vga er niet bij. En mij is verteld dat dualcore pas echt ging werken bij windows vista om dat nog geen een programma er gebruik van maakt.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 07:38:
Bij die meuktracker staat mijn vga er niet bij. En mij is verteld dat dualcore pas echt ging werken bij windows vista om dat nog geen een programma er gebruik van maakt.
Je hebt niet alleen een OS nodig die meerdere cores / CPU's kan aansturen nodig, maar de software zelf heeft het ook nodig... MS FligtSimulator heeft er moet er dus ook support voor bieden... ;)

Waarom zijn video drivers niet te vinden?
Gezien je signature heb je een 7800GT videokaart, dit is een kaart met een nVidia chipset, voor drivers kan je dan terecht bij nVidia

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2006 07:47 ]

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-07 18:45
voor je videokaart kun je de drivers gewoon op de Nvidia site vinden linkje

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

... En mij is verteld dat dualcore pas echt ging werken bij windows vista om dat nog geen een programma er gebruik van maakt.
Iets met een klok en een klepel. ;)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 11:19
Een programma is niet hetzelfde als het OS. Het OS kan gebruik maken van multicores, zelfs windows NT 4.0 al. Ondersteund je programma geen mulitcore, dan kan ie er ook geen gebruik van maken. ;)

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic bestaat vooral uit vragen die je met minimale inzet zelf had kunnen beantwoorden; denk aan wat Google gebruik; of even rondkijken op de FP of zoek bijvoorbeeld op GoT. Ik sluit dit topic met het verzoek om in het vervolg wel wat meer eigen inzet te tonen :)

Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden meteen even door voor tips over hoe een goed topic te starten

[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 21-06-2006 09:28 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.