Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WoW] discussie verslaving

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe beïnvloed World of Warcraft jouw leven?!

Bijna iedereen kent wel iemand die met het WoW virus geinfecteerd is en kan voor zichzelf concluderen wat voor een verregaande gevolgen dit kan hebben. In dit filmpje is "op humoristische wijze" in beeld gebracht hoe het leven van de gemiddelde WoW'er er "kan" uitzien.

Dit filmpje (en topic) heeft de bedoeling om meningen te krijgen van mensen die het herkennen en om de discussie op gang te krijgen.

Natuurlijk zijn kritiek en opmerkingen welkom. Opmerkingen zoals dat dit filmpje nep is en gespeeld zijn niet nodig, omdat het voor zich spreekt.

Check: How WoW destroys lives.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:34
How WoW destroys lives.

Anders lees je even waarom je topic gesloten is? :/

Verwijderd

Topicstarter
Lekker belangrijk :z
Ja, in mijn mening is het belangrijk! Als je bekijkt hoeveel mensen dit spel spelen en dat je de gevolgen zo duidelijk op kan merken.

Het vorige topic had inderdaad niet zo'n goede topic start, maar in dit geval lijkt mij het toch heel duidelijk welke kant ik met dit topic op wil gaan.

Ik denk dat veel mensen hier wel een bericht over te plaatsen hebben en het gaat mij ook vooral om inhoudelijke reacties.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 23:21 ]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 16:38

KneoK

Not in a million lightyears

cls schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:17:
How WoW destroys lives.

Anders lees je even waarom je topic gesloten is? :/
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif ;)

Het filmpje heb ik met plaatsvervangende schaamte halverwege uitgegooid, en ja, ik weet dat je geen opmerkingen over het filmpje wilde hebben.

Daarnaast denk ik dat deze discussie al talloze malen gevoerd is. "Mijn internetverslaving", "Mijn Counterstrikeverslaving", "Mijn computerverslaving", "Mijn GoTverslaving".

Komt allemaal op hetzelfde neer: zo'n kompjoeter is gewoon hart-stik-ke leuk :+

[ Voor 44% gewijzigd door KneoK op 20-06-2006 23:27 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Warcraft en dat soort spellenw orden toch alleen gespeeld door depressieve, atheistische alto's met ringen door de neus enzo? Die zijn van zichzelf toch al wat vreemd :P
Of zeg ik nu iets heel erg verkeerds? :P

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 16:38

KneoK

Not in a million lightyears

Palomar schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:23:
Warcraft en dat soort spellenw orden toch alleen gespeeld door depressieve, atheistische alto's met ringen door de neus enzo? Die zijn van zichzelf toch al wat vreemd :P
Of zeg ik nu iets heel erg verkeerds? :P
Hmmm, het enige in je rijtje wat bij mij overeenkomt is atheistisch. Maar ik heb het spel dan ook pas een paar dagen geleden gekocht om het eens te proberen, dus misschien komen de andere verschijnselen binnenkort ook wel de hoek om zeilen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het is nie de bedoeling je gesloten topic gewoon weer opnieuw te openen, dat is je al eens eerder verteld. Als je het niet eens wat met het vorige slotje dan moet je bij crash zijn.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.