Een baricade smc router en ja tot een half uur geleden was tie onbeveiligd ik heb een wireless netwerk ja
dat er nog iemand anders is ingelogd op mijn netwerk.
ik zie koos als naam plus zijn ip adres 192.168.2.148 en zijn mac adres
ik heb gelijk de firewall van mijn router aangezet maar als ik refresh klick is ie er nog
ik heb alle gedeelde mappen weggehaald
en 1 nieuwe map gemaakt KOOSIKZIEJE met daarin een tekst bestandje met vragen wat tie aan het doen is .
Het punt is als ik gfi network security scanner doe met default instellingen hij hem niet kan vinden
ik weet ook niet hoe ik hem een bericht kan sturen via netsend met zijn ip adres op mac adres
nu is het geen echte ip adres volgens mij omdat het 192.168.2.148 is.
ik heb zelf 2 computers laptop + xbox hebben van de router ook allemaal 192.168.2.xxx
maar ik weet niet wat ik moet doen
hoe kan ik hem duidelijk maken of vragen wat tie aan het doen is met de gegevens die ik heb .
damn ik vindt dit niet zo leuk gasten
HELP
Hallo mensen sinds een half uur geleden zie ik opeens bij mijn router status pagina ,Alex schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:08:
Meer info please? Wat voor router etc. heb je? Gebruik je onbeveiligde WLAN's?
dat er nog iemand anders is ingelogd op mijn netwerk.
ik zie koos als naam plus zijn ip adres 192.168.2.148 en zijn mac adres
ik heb gelijk de firewall van mijn router aangezet maar als ik refresh klick is ie er nog
ik heb alle gedeelde mappen weggehaald
en 1 nieuwe map gemaakt KOOSIKZIEJE met daarin een tekst bestandje met vragen wat tie aan het doen is .
Het punt is als ik gfi network security scanner doe met default instellingen hij hem niet kan vinden
ik weet ook niet hoe ik hem een bericht kan sturen via netsend met zijn ip adres op mac adres
nu is het geen echte ip adres volgens mij omdat het 192.168.2.148 is.
ik heb zelf 2 computers laptop + xbox hebben van de router ook allemaal 192.168.2.xxx
maar ik weet niet wat ik moet doen
hoe kan ik hem duidelijk maken of vragen wat tie aan het doen is met de gegevens die ik heb .
damn ik vindt dit niet zo leuk gasten
HELP
[ Voor 15% gewijzigd door ikweetniks op 20-06-2006 23:10 ]