Over een week of wat wil ik wat geld gaan uitgeven aan een nieuw systeem. Tot nu toe heb ik steeds gehobbied met tweedehands of gekregen spullen, maar ik wil nu maar 'ns echt wat nieuws.
Ik wil niet meer dan ca. 500 euro uitgeven (alleen een kast), dus wat raden jullie me aan voor de volgende componenten:
CPU: toch iets dieper in de buidel en een Core2, of lekker zo'n goedkope 3800+ of 3800+ X2
MoBo: USB, FireWire, LAN en sound, stabiel en snel, verder geen gekke dingen
(zijn die dingen ook passief te koelen?)
GPU: liefst een passief gekoeld dingetje, maar wel een beetje power
mem: wat voor merk geheugen en waarom?
kast: 'k houd wel van die alu-kasten: strak en zakelijk, maar hij moet vooral stil zijn. Ik heb nog een Asus-voeding, dus die hoeft er niet beslist in te zitten.
Of stel ik nu vragen die anderen ook al hebben gesteld? Doe me dan maar een link
Ik wil niet meer dan ca. 500 euro uitgeven (alleen een kast), dus wat raden jullie me aan voor de volgende componenten:
CPU: toch iets dieper in de buidel en een Core2, of lekker zo'n goedkope 3800+ of 3800+ X2
MoBo: USB, FireWire, LAN en sound, stabiel en snel, verder geen gekke dingen
(zijn die dingen ook passief te koelen?)
GPU: liefst een passief gekoeld dingetje, maar wel een beetje power
mem: wat voor merk geheugen en waarom?
kast: 'k houd wel van die alu-kasten: strak en zakelijk, maar hij moet vooral stil zijn. Ik heb nog een Asus-voeding, dus die hoeft er niet beslist in te zitten.
Of stel ik nu vragen die anderen ook al hebben gesteld? Doe me dan maar een link