Ik heb denk ik een bugje gevonden. Het lijkt er op dat het proces audiodg.exe een enorm memorylek heeft. Vooral als ik bijvoorbeeld VMWare start binnen Vista Beta 2 en 2 machines aan doe die beiden mappen naar mijn Audigy 2 kaartje voor geluid, dan is het soms binnen 5-10 minuten over de 1gb memory use heen te krijgen. Kill je het process, dan heb je nergens meer geluid
Kill ik VMWare, dan blijft het gebruik gewoon groeien. Start ik VMWare niet na een schone start van Vista, dan groeit het memorygebruik langzaam maar zeker naar niet -proportionele formaten.
Bestandje is overigens niet door Creative meegegeven in de drivers, maar draagt het MS copyright.
Al gegoogled, nog geen process informatie te vinden, dus als iemand weet waar het uberhaupt voor dient?
Iemand dezelfde problemen tegengekomen?
| File Desciption: Windows Audio Device Graph Isolation File Extension: Application File version: 6.0.5384.4 |
Bestandje is overigens niet door Creative meegegeven in de drivers, maar draagt het MS copyright.
Al gegoogled, nog geen process informatie te vinden, dus als iemand weet waar het uberhaupt voor dient?
Iemand dezelfde problemen tegengekomen?