router?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-02 07:44
hallo,

ik ga deze week een router halen en ik zag deze philips router en pmcia voor 90 euro in de aanbieding.

de router is dit DSL Router PHILIPS SNB 6500
en de pcmcia http://www.affero.de/ebay/philips-pcmcia.gif

weten jullie ook of die goed zijn en kan ik hier mee met mijn onderste pc via ethernet en op me pocket pc,psp interneten?.Kan ik ook hier op een all in one printer met fax aansluiten en ook draadloos printen en faxen?Ik heb ook nog een livebox moet ik die ook aansluiten.

Alvast bedankt en hoop dat jullie me kunnen helpen

Milad

• weebeast
niemand?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Welkom op GoT

Het lijkt er niet op dat je veel vooronderzoek hebt gedaan.

Hebben de apparaten die je aan wil sluiten wifi of ethernet en ondersteunt je router wifi en ethernet?
Dan mag je er vanuit gaan dat het kan.

Verder is het kicken van een topic binnen 24 uur niet erg gewenst

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• weebeast
Anti-XP schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:36:
Welkom op GoT

Het lijkt er niet op dat je veel vooronderzoek hebt gedaan.

Hebben de apparaten die je aan wil sluiten wifi of ethernet en ondersteunt je router wifi en ethernet?
Dan mag je er vanuit gaan dat het kan.

Verder is het kicken van een topic binnen 24 uur niet erg gewenst
sorry ben net nieuw op forum:P

de router is een accespoint en ondersteunt wifi maar ethernet weet ik niet.Voor me printer moet ik een wifi apparaat kopen maar je kan toch ook met usb de printer op de router verbinden?pocket pc heeft wifi en psp ook.voor de laptob koop ik die pmcia voor het wifi

Nogmaals sorry

milad

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

weebeast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:07:
[...]

de router is een accespoint en ondersteunt wifi maar ethernet weet ik niet.Voor me printer moet ik een wifi apparaat kopen maar je kan toch ook met usb de printer op de router verbinden?pocket pc heeft wifi en psp ook.voor de laptob koop ik die pmcia voor het wifi

Nogmaals sorry

milad
Ethernet == CAT5 UTP kabel met RJ45 stekkers.
De meeste routers hebben een stuk of 4 van die uitgangen.
Als de router een USB poort heeft die in staat is om een printer aan te sturen (geintegreerde Printserver) dan kan je printer idd aan de router gehangen worden.
Anders zal je een losse printserver moeten kopen. Klein doosje met een USB poortje en OF een wifi antenne OF een ethernet aansluiting.

Anyway, WiFi is verder (in theorie iig :P in 90% van de praktijk ook) 100% compatible met andere WiFi producten.
Dus als je PSP WiFi heeft, dan kan die dus gewoon verbinden met de router, net als alle andere WiFi apparaten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• weebeast
McKaamos schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:12:
[...]

Ethernet == CAT5 UTP kabel met RJ45 stekkers.
De meeste routers hebben een stuk of 4 van die uitgangen.
Als de router een USB poort heeft die in staat is om een printer aan te sturen (geintegreerde Printserver) dan kan je printer idd aan de router gehangen worden.
Anders zal je een losse printserver moeten kopen. Klein doosje met een USB poortje en OF een wifi antenne OF een ethernet aansluiting.

Anyway, WiFi is verder (in theorie iig :P in 90% van de praktijk ook) 100% compatible met andere WiFi producten.
Dus als je PSP WiFi heeft, dan kan die dus gewoon verbinden met de router, net als alle andere WiFi apparaten.
oke bedankt

ik heb de printer philips crystal 660 dus ik denk dat die wel een printserver heeft verder heb ik de modem nog niet in echt gezien want men moet bij die winkel een pasje hebben en die heeft alleen mijn broer

[ Voor 14% gewijzigd door weebeast op 21-06-2006 14:23 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

weebeast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:07:
[...]

Nogmaals, welkom op GoT. :)

Lees voor de volgende keer even de FAQ's en policy's door voordat je een topic start. Enig eigen inzet in de vorm van vooronderzoek wordt erg gewaardeerd. ;)

Suc6
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.