Toon posts:

Heatsinks op m'n gf2mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil wat heatsinks op mijn gf2mx plaatsen zodat ik het geheugen wat verder kan clocken. Ik heb nu 175/183 @ 205/205, maar ik wil nog wat verder.
Nu had ik van iemand gehoord dat sommige heatsinks slecht en sommige goed zijn. En ik wil natuurlijk goeie :)
Welke heatsinks moet ik dan nemen (hij zei dat die van oc-shop slecht waren ofzo) en hoe bevestig ik die goed?

Verwijderd

Hey

Ik heb de standaard heatsink verzaagt tot 6 kleine heatsinks, 4 op de mem chips, en voor de GPU zelf heb ik een coolermaster HsF combo, ik heb deze allemaal bevestigd met Heatsink Pasta, en op de hoekjes een klein druppie Super Lijm

Mzzl en veel succes

edit : typo

Verwijderd

Kan je je Geforce2 MX gewoon zomaar overclocken (ik heb de utility) zonder dat het gevaarlijk is. Ik zit nog op de standaard snelheden, maar ik lees dat de meeste mensen rond de 200 zitten. Ik heb een ASUS 7100 kaartje en daar zit alleen een heatsink op en geen cooler :(

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

ik heb ook de Asus 7100..
je kan em rustig op .. zeg maar 200/200 zetten zonder extra te koelen..

als je beeld begint te storen moet je maar wat stapjes terug nemen :)

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Maak daar maar 210 core en 200 mem van bij een standaard asus 7100. Core kan altijd wat hoger namelijk, zet je er nog een simpel fannetje op kan t geheel nog wat hoger zoals bij mij.

Ik wil ook wel ff weten waar je een beetje goeie heatsinkjes online kunt bestellen??

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Succes ermee. Heatsinks op het geheugen helpt niets of nauwelijks in jou geval. Zonde van de moeite als ik het zou moeten doen.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Pagina: 1