Toon posts:

Toshiba laptop doet dingen van zelf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij toevallig helpen met onderstaand probleem?

Als ik internet explorer open en ik wil iets in de adresbalk typen klik ik het v-teken aan en als ik wil beginnen met typen, dan verdwijnt automatisch de balk weer. Verder blijft de laptop steeds mailtjes openen als je deze afsluit. Dan blijven ze dus terug komen, heel erg irritant. Ook werkt de enter toets in word en emailprogramma niet de hele tijd.

Toetsen zijn al schoongemaakt etc. maar zonder resultaat.
Hitmanpro gedraaid...

Bekend probleem? Alvast bedankt!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:54:
Kan iemand mij toevallig helpen met onderstaand probleem?

Als ik internet explorer open en ik wil iets in de adresbalk typen klik ik het v-teken aan en als ik wil beginnen met typen, dan verdwijnt automatisch de balk weer. Verder blijft de laptop steeds mailtjes openen als je deze afsluit. Dan blijven ze dus terug komen, heel erg irritant. Ook werkt de enter toets in word en emailprogramma niet de hele tijd.

Toetsen zijn al schoongemaakt etc. maar zonder resultaat.
Hitmanpro gedraaid...

Bekend probleem? Alvast bedankt!
Dat van de explorer is normaal hoor?

Voor de rest vind ik een beetje vreemd en snap ik ook niet helemaal wat je bedoeld? Gebeurd dit openen van mailtjes in Outlook express?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Bij Internet Explorer krijg ik niet de kans om iets in te typen, omdat er bijv. www.startpagina.nl staat, dan wil ik dat veranderen en als ik dat wil doen, verdwijnt de cursor en staat er in de adresbalk weer www.startpagina.nl

Het lijkt of er een toets vasthangt, home of iets dergelijks... maar zover ik het zie is dit niet het geval.

Als ik bijvoorbeeld een brief typ in MS Word dan kan ik niet enteren... als ik een bericht open met enter gaat dit wel af en toe, maar dan blijft het emailprogramma de mail steeds openen. Voorheen had ik hier geen last van, maar het is in eens gekomen.

Wie o wie

• wijbro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-03 18:38
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:03:

Het lijkt of er een toets vasthangt, home of iets dergelijks... maar zover ik het zie is dit niet het geval.

Als ik bijvoorbeeld een brief typ in MS Word dan kan ik niet enteren... als ik een bericht open met enter gaat dit wel af en toe, maar dan blijft het emailprogramma de mail steeds openen. Voorheen had ik hier geen last van, maar het is in eens gekomen.

Wie o wie
Niet toevallig de "enter" toets die blijft hangen? Lijkt 't verdacht veel op in ieder geval. :)

Verwijderd

Topicstarter
haha ja, ik dacht er ook meteen aan, maar toch niet het geval. Want beide doen het niet/wel... lijkt me stug dus.

:'(

Verwijderd

misschien ns ff proberen om een extern toetsenbordje eraan te hangen en kijken of hij het dan doet? of ff kijken of je drivers kan updaten?!

• _reboot_
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-03 23:23
Een aantal mogelijke oplossingen:
* Computer al opnieuw opgestart?
* Even met de hand over het toetsenbord heen alle toetsen indrukken...
* Toetsenbord grondig schoonmaken...

Extern toetsenbord proberen heeft waarschijnlijk niet zoveel nut, mits het standaard toetsenbord dan wordt uitgeschakeld.. Maar grote kans dat als je hem weer loskoppelt, dat het hoofd-toetsenbord het dan weer vrolijk overneemt en dus verder gaat. Maar is zeerzeker het proberen waard.

Verwijderd

Topicstarter
_reboot_ schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:25:
Een aantal mogelijke oplossingen:
* Computer al opnieuw opgestart? DONE
* Even met de hand over het toetsenbord heen alle toetsen indrukken... DONE
* Toetsenbord grondig schoonmaken... DONE

Extern toetsenbord proberen heeft waarschijnlijk niet zoveel nut, mits het standaard toetsenbord dan wordt uitgeschakeld.. Maar grote kans dat als je hem weer loskoppelt, dat het hoofd-toetsenbord het dan weer vrolijk overneemt en dus verder gaat. Maar is zeerzeker het proberen waard.
herstelpunt teruggaan?
Pagina: 1