[Outlook 2003] Copy and Paste

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik wil graag een stukje tekst uit een email kunnen copieren (Arial) en pasten in een andere email (die Verdana is bijv.) en ik wil dat het stukje tekst wat ik paste ook meteen Verdana is en niet Arial wat nu dus gebeurt. Ik hoop dat ik duidelijk ben. Is dit mogelijk? Ik heb er behoorlijk op gegoogled maar kon niks vinden. Ben ook al met templates ed. aan de gang geweest maar dat hielp niet. Ook heb ik flink met de Outlook settings gekloot zonder resultaat. Please help! ;)

Die-hard Brexiteer

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Edit -> Paste Special -> Text ? :)

• KingNothing
Dat werkt inderdaad maar dan moet je wel elke keer naar dat menu toe om te selecteren. Kan ik dit niet opslaan op de een of andere manier?

Die-hard Brexiteer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb in Excel en in Word een VBA macrootje gemaakt om het zonder opmaak te plakken. Ik weiger ronduit om e-mails met opmaak te versturen of ontvangen dus hoe en wat in OL zal je zelf even moeten uitzoeken maar ik neem aan dat dat best kan.

Ik overschrijf de standaard EditPaste() maar wijs het scriptje toe aan een knop en/of sneltoets en je bent er ook.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:14
Ik had een zelfde soort vraag: [rml][ Office 2k3] Doelopmaak behouden als standaard bij plakken[/rml]. Helaas tot nu toe alleen de oplossing gevonden in Office 2k7.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2006 14:31 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• KingNothing
F_J_K schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:26:
Ik weiger ronduit om e-mails met opmaak te versturen of ontvangen dus hoe en wat in OL zal je zelf even moeten uitzoeken maar ik neem aan dat dat best kan.
En dat hoef jij ook helemaal niet :)

Tada:
http://stevemiller.net/puretext/

Topic mag dicht... niet dus O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Lustucru op 21-06-2006 15:21 . Reden: een oplossing is nog geen slotje ]

Die-hard Brexiteer

• KingNothing
Daarom zei ik ook 'mag' dicht. Hoeft niet perse ;)

Die-hard Brexiteer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoedje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:31:
Ik had een zelfde soort vraag: [rml][ Office 2k3] Doelopmaak behouden als standaard bij plakken[/rml]. Helaas tot nu toe alleen de oplossing gevonden in Office 2k7.
offtopic:
O-)

Handig tooltje, heb ik ook meteen even gedownload :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

offtopic:
En daarom mag hij niet dicht. ;) Voor alle mensen die standaard 'alleen zoeken in open topics' aan hebben staan. OTOH, als dit nu een opsomtopic gaat worden waarin jan en alleman gaat roepen dat ze dat uberhandig tooltje hebben gedownload dan gaat er alsnog een slotje aan. :+

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• KingNothing
/edit

[ Voor 122% gewijzigd door KingNothing op 21-06-2006 15:48 ]

Die-hard Brexiteer

• KingNothing
F_J_K schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:31:
[...]

offtopic:
O-)

Handig tooltje, heb ik ook meteen even gedownload :)
En toch werkt dit ook niet zoals het zou moeten :'(
Probleem is dat het alleen paste in tekst, dus je verliest bold, underlines etc...

Die-hard Brexiteer

Pagina: 1