Toon posts:

contacten verdwenen in de nieuwe Windows Live Messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 982 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de Windows Live Messenger gedownload.

Nadat ik het geinstalleerd had het programma wilde starten, kreeg ik een foutmelding, over een ontbrekende winhttp.dll file. nadat ik die file van het internet heb getrokken, werkte hij wel, maar waren al mijn contactpersonen verdwenen.

Ook het toevoegen van mensen doet vaag, de helft van de tijd zegt hij dat ik dat emailadres al heb toegevoegd (wat in feiteook zo is, ik zie ze alleen niet in WLM).

Ook met een nieuwe adress lukt het me niet mensen toe te voegen, Mensen vertellen em, dat ze de uitnodiging om acceptatie niet ontvangen.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 17:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

En wat doet ie als je de oude MSN Messenger gebruikt?

edit:
Na wat google-werk zie ik dat het ook aan de MSN servers kan liggen. WLM kan in tegenstelling tot oudere versies namelijk wél inloggen als de contact list niet beschikbaar is. Misschien werkt het over een paar uurtjes wel weer? En anders zou ik WLM even opnieuw installeren.

[ Voor 74% gewijzigd door Cloud op 20-06-2006 17:57 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Topicstarter
Ja dan werkt ie wel.

''Gebruik de oude messenger dan''

Ja oke, maar daar gaat t niet om.

Edit.

Ik denk niet dat. dat het is.

Ik heb t al verscheidene keren geinstalleerd, en er zit dan meestal hooguit een minuut tussen het gebruik van WLM, en MSN 7.5, waar mijn contactlist het wel doet

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 18:02 ]

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 09:30

Skywalker

Use the force Luke!!

Ik heb hetzelfde probleem, in web messenger en in MSN 7.5 werkt alles prima, maar in WLM heb ik ineens geen contacts meer. Tot gister heeft dat trouwens wel altijd goed gewerkt...?? Al meerdere malen een herinstallatie uitgevoerd, maar tot nu toe zonder resultaat. Dus ik werk nu maar weer met MSN 7.5.......Ik wil graag weer naar WLM, dus als iemand nog goeie ideeen heeft...? :)

May the force be with you!!

• HaBl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10-2025
Ik heb hetzelfde probleem, ik had alleen al een mogelijke oplossing gevonden (voor mij werkte het niet, maar voor veel mensen werkte het wel).

Even afmelden in MSN.

Ga naar start -> run: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\

Open de folder van jou msn adres. Als het goed is staan hier 2 folders. Verwijder deze en meld je weer aan.

Bij mij werkte het maar een heel klein beetje, ik kreeg toen een paar meer contacts terug, maar nog steeds niet alles. Dus ook ik ben zoekende =).

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier hetzelfde probleem. Ook na een herinstallatie komen lang niet alle contacten in de lijst te staan. Weet iemand wat er aan de hand is?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik heb ergens op een forum gelezen dat hij automatisch de mensen uit je hotmail contactpersonenlijst (dus niet MSN!) toevoegt.

Nu heb ik een ander probleem, ik gebruik gmail.. de eerste keer kon ik gewoon inloggen, maar kreeg geen lijst. Dus ik meld me netjes af, ga op windows messenger en sla daar mijn lijst op.. en probeer weer in te loggen op live messenger, kan niet inloggen (na 10 minuten wachten). Dus opnieuw geinstallerd, kan me nog steeds niet aanmelden..
Iemand enig idee waar dit aan ligt?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Het ligt aan Microsoft. De nieuwe messenger geeft ook al een melding dat er problemen zijn met de verbinding.
Even afwachten dus.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 12:02
Hier hetzelfde.
Ik heb bij (de oude) msn de contactenlijst opgeslagen en daarna geïmporteerd naar de live versie.
Alleen daar staan de accounts wel maar iedereen moet me weer accepteren zegt die :?

Verwijderd

Dat heb ik ook wel eens, ook bij de oude MSN.

Tip : Sla je contactlijst voor de zekerheid om de X aantal tijd op ik ken iemand die na 1 jaar z'n contacten nog niet terug heeft :+

Meestal is het zo, dat als ik me opnieuw inlog, het wel weer werkt.

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
IK heb er dus ook last van. Heb een hele tijd met de officele beta gewerkt en nergens last van gehad. Gister mijn pc opnieuw geinstalled en nu kan hij de contactpersonen niet vinden. Ook bij mij geeft hij een verbindingsfout.
Pagina: 1