[Vista] Geen geluid meer (na gebruik WMP11)

Pagina: 1
Acties:

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-03 14:43
Voordat iedereen me afslacht dat ik mijn drivers moet downloaden voor me geluidskaart.
Dat heb ik dus gedaan.

Mijn laptop geeft gewoon geluid bij het opstarten, en zelfs mp3's afspelen (in itunes) en WLM geven gewoon geluid. Maar zodra ik WMP11 opstart geeft mijn laptop geen geluid meer (totdat ik weer reboot dan).

Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen of waar ik ergens WMP11 kan verwijderen en opnieuw kan installeren? Of is dit een bug?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Geeft WMP11 zelf wel geluid?

Het lijkt er wel op alsof WMP11 de geluidskaart claimt en andere programma's er niet bij laat :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• nils7
Gonadan schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:21:
Geeft WMP11 zelf wel geluid?

Het lijkt er wel op alsof WMP11 de geluidskaart claimt en andere programma's er niet bij laat :?
Nee ook niet... vandaar dat ik itunes had geinstalleerd. (ook omdat ik een ipod heb maar sneller geinstalleerd dan gepland).
Toen hoorde ik ook niks en ook geen systeemgeluiden meer.

Toen heb ik herstart en warempel ik kreeg gewoon het opstart geluid en WLM enzo. En een mp3 geprobeerd in itunes en ook geluid! Toen WMP11 geprobeert en geen geluid meer.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:06
Ik heb hetzelfde probleem..
Echt snappen doe ik het ook niet...

• nils7
Heb gewoon geen geluid meer na een tijd.

iTunes geeft geen geluid en wil ook geen file starten. Als ik een mp3 aanklik om af te gaan spelen dan gebeurt er niks, de file start niet.

Commit Carge is maar 653M van de 1051M, CPU usage 15% en hij runt 49 processen waarvan itunes 21412K (met mp3 ingeladen).

Na een herstart gewoon weer geluid.... volgens mij is het een bug... iemand een idee waar ik deze kan melden aan MS?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-03 16:44
Heb ik ook gehad ja, ook winamp gaf daarna geen geluid meer. Wat voor geluidskaart hebben jullie overigens (ik gebruikte onder vista een onboard nForce2 geluidskaart).

• nils7
Volgens Everest:
Geluidskaart ATI SB200 - AC'97 Audio Controller

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:06
Asus P5p800 SE onbouard sound hier..

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-03 16:44
Drie vershillende hardware configs al. Is dus blijkbaar geen hardware/driver fout.
Pagina: 1