Op 2 juni ben ik met een vriend vertrokken naar Schotland, alwaar we vanaf Milngavie (vlak boven Glasgow) begonnen zijn met de West-Highland way, met Fort William als eindpunt van de route. Vervolgens zijn we de Great Glen way gaan bewandelen, van Fort William naar Inverness.
Onderweg zijn we heel veel moois tegen gekomen, en uiteraard heb ik getracht het een en ander vast te leggen.
#1. Uitzicht op de avond dat we aankwamen, net na aanvang van de route.

#2. Idem. De zon begint langzaam onder te gaan.

#3. Schapen waren er in overvloed.

#4. Close-up van een bloempje. Achteraf denk ik dat ik die van een iets hoger standpunt had moeten nemen.

#5. Deze kwam tijdens het ontbijt wel erg dichtbij. Jammer van de grasspriet ervoor.

#6. Een wilde geit, langs de route aan 't genieten van de varens.

#7. Een oude begraafplaats. De stenen staan schots en scheef

#8. Hooglander staat lekker af te koelen in een rivier. Zou hij me nou echt zien?

#9. En nog een Schotse hooglander.

#10. Regenboog bij Loch Ness (Great Glen way)

#11. Terug in Glasgow, een inheemse straatmuzikant.

Ook hebben we tijdens ons verblijf in Fort William de Ben Nevis beklommen, alwaar ik vanaf een redelijk hoog punt een kleine panoramafoto gemaakt heb:
#12.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Onderweg zijn we heel veel moois tegen gekomen, en uiteraard heb ik getracht het een en ander vast te leggen.
#1. Uitzicht op de avond dat we aankwamen, net na aanvang van de route.

#2. Idem. De zon begint langzaam onder te gaan.

#3. Schapen waren er in overvloed.

#4. Close-up van een bloempje. Achteraf denk ik dat ik die van een iets hoger standpunt had moeten nemen.

#5. Deze kwam tijdens het ontbijt wel erg dichtbij. Jammer van de grasspriet ervoor.

#6. Een wilde geit, langs de route aan 't genieten van de varens.

#7. Een oude begraafplaats. De stenen staan schots en scheef

#8. Hooglander staat lekker af te koelen in een rivier. Zou hij me nou echt zien?

#9. En nog een Schotse hooglander.

#10. Regenboog bij Loch Ness (Great Glen way)

#11. Terug in Glasgow, een inheemse straatmuzikant.

Ook hebben we tijdens ons verblijf in Fort William de Ben Nevis beklommen, alwaar ik vanaf een redelijk hoog punt een kleine panoramafoto gemaakt heb:
#12.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
edit:
even vergeten, ook belangrijk: foto's zijn genomen met Olympus C-750UZ.
even vergeten, ook belangrijk: foto's zijn genomen met Olympus C-750UZ.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 19:55 ]