Programma om highlighted php-code naar Word te kopieren

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb wat php-code wat ik met code-highlighting in een rapport (Word .doc) wil plakken. Ik heb al een paar programma's geprobeerd (notepad++, dreamweaver) en zelfs hier op GoT een stukje php in een post neerzetten en dan de html kopieren:

PHP:
1
2
3
4
5
<?php 

echo "Hello World!!!";

?>

Maar dat werkt ook niet. De tekst wordt aldoor gewoon zwart. Iemand een idee hoe ik die gekleurde code in Word krijg? Het is dus niet de bedoeling dat ik handmatig alle tags kleurtjes ga geven ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 20-06-2006 15:27 ]

Verwijderd

Je kunt het natuurlijk oplossen door de html-code te kopieren en dit html-bestand openen met Word.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

leuk_he

1. Controleer de kabel!

als ik copy paste van firefox wordt het zwart, copy paste van internet exploreer naar word werkt bij mij wel.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hee, met IE lukt het idd wel. Toch een minpuntje van Firefox dus ;)

Maar zijn er geen programma's die dit kunnen? Want om alle snu via het GoT-forum te doen is ook wat ehm... omslachtig ;)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bouw een klein formuliertje waarin je code kan plakken, en wat je vervolgens na het posten verwerkt met Highlightsource.class. Dan heb je het ook met leuke kleurtjes (die je zelfs nog aan kunt passen :P) en kan je elke code die je wilt zo highlighten.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.