X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Hangt uiteraard ook af van je wireless router.
Is je router "slecht", dan maakt het niet uit wat voor wireless kaartje je koopt.
Beide kanten ("server" en client) moeten goed zijn.
Sweex zou ik nie zo snel kopen. (hoewel ik wel een supergoede Edimax accesspointje heb).
Die van Conceptronics zijn wel goed. Die kosten +/- 25 euri's (PCI, USB of PCMCIA).
Is je router "slecht", dan maakt het niet uit wat voor wireless kaartje je koopt.
Beide kanten ("server" en client) moeten goed zijn.
Sweex zou ik nie zo snel kopen. (hoewel ik wel een supergoede Edimax accesspointje heb).
Die van Conceptronics zijn wel goed. Die kosten +/- 25 euri's (PCI, USB of PCMCIA).
Heeft het nog voordelen om een USB versie te kopen?
Schat dat je dan nog een beetje een goed plekje kan zoeken vanwege de kabel, of zijn deze zowiezo minder? Ze kosten namelijk niet veel meer.
Schat dat je dan nog een beetje een goed plekje kan zoeken vanwege de kabel, of zijn deze zowiezo minder? Ze kosten namelijk niet veel meer.
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Nee, maar het materiaal van je plafond/vloeren wel...RommelD schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:24:
Ik ben op zoek naar een wireless netwerk kaartje voor niet te veel geld.
Is dan een Sweex een goede keuze? Het signaal van de router die ik opvang zal door 2 plafonds gaan maakt dit nog uit in de keuze van een kaart?
Penny for your thoughts
Hoe minder hard het materiaal, des te slechter je signaal-overdracht.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De ontvangst van USB adapters zijn vaak om te huilen (USB kan ook maar beperkt vermogen leveren wat bij het zenden en ontvangen wel nodig is). Voor de beste ontvangst zou je imho een pci kaartje moeten nemen (zit meestal ook een redelijk grote antenne op).Heeft het nog voordelen om een USB versie te kopen?
Ik heb bij een plaatselijke shop deze 2 van Conceptronic gevonden:
Wireless PCI card 54Mbps C54RiConceptronic € 24.00 st
Wireless PC card 54Mbps C54RC Conceptronic € 24.00 st
Maakt het nog uit welke? (ik kon namelijk maar 1 versie vinden op de Conceptronic site)
En zijn andere mensen er ook mee eens dat Conceptronic voor 25 euro aardig goed presteerd?
Maakt het nog uit welke? (ik kon namelijk maar 1 versie vinden op de Conceptronic site)
En zijn andere mensen er ook mee eens dat Conceptronic voor 25 euro aardig goed presteerd?
Ik heb de Sweex, 19 euro, doet het door twee muren heen prima. Heb een bijna antieke wireless router.
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
Zijn waarschijnlijk de zelfde kaartjes, alleen is de ene in PCI uitvoering en de andere PCMCIA (laptop-insteekkaartje).
Een PCI card is voor in een PCI slot, en een PC card is waarschijnlijk de PCMCIA versie.RommelD schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:46:
Ik heb bij een plaatselijke shop deze 2 van Conceptronic gevonden:
Voor gebruikers ervaringen zou je eens kunnen kijken op kieskeurig.nl
Hiervoor is GoT niet bedoeld.
Suc6
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()