Van de 1 op de andere dag, ben ik mijn accountinstellingen kwijtgeraakt. Het begon met Mozilla die bij het opstarten vroeg om een nieuw profiel omdat het oude niet geladen kon worden o.i.d. Na het opnieuw opstarten had ook windows geen instellingen meer. Ik heb wel gewoon op mijn eigen account in kunnen loggen met mijn eigen wachtwoord, maar kom vervolgens in de standaard windows instellingen terecht.
In de map documents and settings staan onder de naam van mijn account (ik ben tevens administrator, althans, dat was ik altijd) mijn juiste documenten etc. Maar wanneer ik inlog op mijn account, lijkt windows iedere keer weer de standaardinstellingen te gebruiken. Alsof het dus na iedere keer afsluiten alle instellingen wist en met een schone lei begint. Het lijkt alsof ik altijd een een soort temporary account zit, maar dan met mijn naam en mijn wachtwoord.
Kan iemand dit verklaren en mij misschien helpen?
Groeten,
Jelle.
In de map documents and settings staan onder de naam van mijn account (ik ben tevens administrator, althans, dat was ik altijd) mijn juiste documenten etc. Maar wanneer ik inlog op mijn account, lijkt windows iedere keer weer de standaardinstellingen te gebruiken. Alsof het dus na iedere keer afsluiten alle instellingen wist en met een schone lei begint. Het lijkt alsof ik altijd een een soort temporary account zit, maar dan met mijn naam en mijn wachtwoord.
Kan iemand dit verklaren en mij misschien helpen?
Groeten,
Jelle.