Toon posts:

Iemand al ervaringen met wish???

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe aanbieding van wish.nl, 2 uur gratis internetten per dag en 100 gratisbelminuten naar vaste telefoons voor 69,95 in de maand? Ik heb me namelijk net zelf effe aangemeld, maar als er slechte ervaringen mee zijn kan ik er nu nog niet mee doorgaan :9

Verwijderd

Heb het al een maandje ofzo en ik heb er goede ervaringen mee, alleen is 2 uur eigenlijk nog wat krapjes. Maar het is te doen. Beter dan telefoontikken (snelheid is verder goed, inbellen ook).

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
uren houden ze niet altijd goed bij

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Ik heb WISH en ben er allemaal heel tevreden over. Totaal geen problemen gehad; nergens mee (uren e.d. klopt ook altijd perfect).

Ik kreeg vandaag een mailtje van ze dat klanten problemen hadden gehad met inbellen, inmiddels was dat verholpen maar om ons te compenseren (ikzelf had nergens last van gehad) mag je dit weekend 3 uur per dag ipv twee uur per dag internetten. Toch een aardig gebaar.

Al met al ben ik tevreden over Click&Dial, het is dan wel wat duurder dan het voormalige Superweb maar naar mijn mening ook wel wat beter.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe zit dat dan met die honderd gratis belminuten per maand??? Dan valt het wel weer mee dat het duurder is dan superweb of niet??? *D

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Maar hoe zit dat dan met die honderd gratis belminuten per maand??? Dan valt het wel weer mee dat het duurder is dan superweb of niet
Ik moest destijds mijn moeder overhalen om het WISH abonnement te nemen dus ik had het haar even voorgerekend en dan kwam ik erop dat 100 belminuten, met wat geluk, ongeveer een tientje beltegoed is. Dat is een schatting, want het hangt ervan af hoe lang, hoe laat en waarnaartoe je belt (ivm starttarief, piektarief, daltarief e.d.). Dan betaal je dus, laten we zeggen, 60 gulden in de maand voor minimaal 60 uur internet dus je betaalt 60/(60*60) = 1,67 cent per minuut.

Bij superweb was dat 35/(50*60)= 1,16ct per minuut.

Maar daar heb je dus weinig aan, want Superweb is over de kop.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

ik zit ook al een tijdje op Wish, bevalt prima, de service is altijd stabiel wat je van Superweb niet altijd kon zeggen.
Pagina: 1