Toon posts:

welke kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op de site van nvidia heb ik onlangs een keisjieke case zien staan. Aangezien ik binnenkort ook met modding wil beginnen en al wat groene 120mm fans heb liggen en ccfl lijkt deze case me wel enorm ruim en mooi. Echter kan ik nergens vinden welk merk en welk type de case is. Ik weet wel dat de case ook gemod is en die 120mm van bovenaan het frontpanel niet erg logisch is maar toch vind ik geen gelijkaardige kast. Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb me echt al rotgezocht op webshops.

alhier een screenshot van de case:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/svu/case.jpg

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Het doet me er denken aan het gemodde stacker :)

Blij Met Wilco

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

is dat jou space? zorg maar dat ie niet opendir is of haal die muziek eraf ;) kleine tip..
owja leuke meid die erop staat ;)
-Thunder- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:19:
Het doet me er denken aan het gemodde stacker :)
geen van de stackers hebben zo'n premod side panel.. dus geen stacker.. eerder thermaltake oid..

[ Voor 51% gewijzigd door ReseTTim op 20-06-2006 14:22 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:03
120mm van bovenaan het frontpanel niet erg logisch
Voor de algehele airflow in je kast niet nee, maar als je (net zoals ikzelf) daarachter hardeschijfen hebt zitten kan het best wel makkelijk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
neej dat is mijn space niet :) maar zal het doorzeggen
edit: fixed :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 14:27 ]

Verwijderd

Is dat geen Aerocool baydream?

Afbeeldingslocatie: http://www.rsssim.com/images/Big/700816-012_800x640.jpg

Alleen is dit een BTX formaat, en daarbij lijkt die kast van jouw plaatje een schuinaflopende ondergrond te hebben. En het raam lijkt nergens op. Maar de voorkant is er.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
wow cool deze lijkt er wel erg goed op maar het is em niet zie ik aan de afgeronde randen aan de voorkant :s
wel ook een sjieke case :p

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:24:
neej dat is mijn space niet :) maar zal het doorzeggen
edit: fixed :p
[edit] ;)

maar tis geen

* Coolermaster Stacker
* Thermaltake
* Aerocool
* Raidmax
* Aspire
* Lian li

kijkende naar het linker panel wat naar mijn mening premod is..

[ Voor 42% gewijzigd door ReseTTim op 20-06-2006 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
kdenk dat het misschien toch een of ander type is van aerocool omdat die case er wel sterk op lijkt

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 14:33 ]

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

ReseTTim schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:21:
is dat jou space? zorg maar dat ie niet opendir is of haal die muziek eraf ;) kleine tip..
owja leuke meid die erop staat ;)

[...]

geen van de stackers hebben zo'n premod side panel.. dus geen stacker.. eerder thermaltake oid..
Zal het dan ook geen omgebouwde stacker zijn ? :9
ReseTTim schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:29:
[...]

[edit] ;)

maar tis geen

* Coolermaster Stacker
* Thermaltake
* Aerocool

kijkende naar het linker panel wat naar mijn mening premod is..
Was net zon leuke foto :9 :9

[ Voor 28% gewijzigd door -Thunder- op 20-06-2006 14:33 ]

Blij Met Wilco

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

-Thunder- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:33:
Zal het dan ook geen omgebouwde stacker zijn ? :9

Was net zon leuke foto :9 :9
nah! denk het niet..

* ReseTTim votes voor topic kaping ;) heb al die foto's nog in mijn history staan..

[ Voor 7% gewijzigd door ReseTTim op 20-06-2006 14:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
een stacker is zeker te hoog als je een afbeelding van de stacker vergelijkt met die case is em echt veel hoger. Tenzij ze er een stuk van gezaagd hebben natuurlijk :p

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

ReseTTim schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:36:
[...]

nah! denk het niet..

* ReseTTim votes voor topic kaping ;) heb al die foto's nog in mijn history staan..
Uploaden die hap :>

Misschien zal het wel een omgebouwde armor zijn... of als laatste .. een photoshop creatie van hun :)

Blij Met Wilco

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-01 22:06
die zijkant van de voorkant lijkt op mijn Lian Li tbh... een gemodde lian li?

ah nee, aan de binnenkant te zien is dat het ook niet.
/add Geen lian li xD

[ Voor 35% gewijzigd door Dedgeh op 20-06-2006 14:43 ]

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

*poef*

>:)

[ Voor 96% gewijzigd door ReseTTim op 20-06-2006 14:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nairety schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:42:
die zijkant van de voorkant lijkt op mijn Lian Li tbh... een gemodde lian li?

ah nee, aan de binnenkant te zien is dat het ook niet.
/add Geen lian li xD
heb je daar een foto van want ik ken niet alle types en merken vanbuiten ondanks ik al uren aan het zoeken ben :p

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 14:49 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je daar ook merk & maten van? Iets met tie-rips en dergelijk... O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:44:
heb je daar een foto van want ik ken niet alle types en merken vanbuiten ondanks ik al uren aan het zoeken ben :p

zeg ReseTTim, hou ook es rekening met de gevoelens van da meisje :p
komt ze hier ook dan? ;) ennuh tis dat ik op wees dat het een open dir was.. iedereen heeft het al kunnen zien ;)

daarnaast spel mijn nick is goed ;)

[edit]

check mijn lijst.. tot nu toe via google nog niet die side panel tegen gekomen bij die merken..

[ Voor 11% gewijzigd door ReseTTim op 20-06-2006 14:48 ]

• Dedgeh
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:44:
[...]

zeg reseTTim, hou ook es rekening met de gevoelens van da meisje :p
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockmania.net/prodotti/schede/case/pc70/img/pc71.jpg
Dit heb ik staan,
Maar het is denk geen lian li xD
is het echt geen ther.? Ik zie toch echt die zijklepjes of?

[ Voor 7% gewijzigd door Dedgeh op 20-06-2006 14:49 ]

• Mielmania
  • Laatst online: 04-02 22:28
hallo hallllooo :P :9

Als ik zoeen vriendin had, dan was ik helemaal niet meer druk met mijn case :z })

Goed anyway,

Ik heb een hoop cases gezien, maar die eigenlijk nog nooit :/

Voor me gevoel staat de case ook lichtelijk omhoog aan de voorkant ( als een soort nintendo wii)

Ik heb eff voor je op new egg gekeken, maar kon em niet vinden.(niet dat alles hierop staat, maar wel een HOOP)
Het dichtst in de buurt komen de volgende modellen:

Aerocool mastige/baydream (is zelfde)

Thermaltake armor

ASYS CK-1022

ENERMAX CS-718B

Thermaltake Matrix

Of indd Coolermaster Stacker

Voor wat verschillende thermaltake's hebben die looks een beetje.

Kiek maar eff hier
http://thermaltake.com/product/Chassis/chassis_index.asp

persoonlijk dnek ik dat het een mod case is, of tis zoeen guppe case van zoeen merk als bijv. INWIN wat je hier in Nederland bijna nooit ziet.

[ Voor 10% gewijzigd door Mielmania op 20-06-2006 14:53 ]

hoi

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 21:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:25:
Is dat geen Aerocool baydream?

[afbeelding]

Alleen is dit een BTX formaat, en daarbij lijkt die kast van jouw plaatje een schuinaflopende ondergrond te hebben. En het raam lijkt nergens op. Maar de voorkant is er.
Dat is GEEN BTX formaat. Daar moet gewoon een ATX-bord in dat dan op z'n kop zit. Je kan er echter wel een BTX-setje voor kopen dat bestaat uit een andere backplate, waardoor er wel een BTX-moederbord in past.

Die case in de TS heeft allemaal 5.25" bays aan de voorkant met geperforeerd gaas. Dus ik denk dat je in de richting van een Stackerkloon moet zoeken. Maar daar zijn er inmiddels best wel veel van :X

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Met van die zijklepjes bedoel je een Thermaltake Armor? Probleem is dat het premod window van een armor totaal anders is.

Als ik naar het premod window kijk moet ik meteen denken aan zo'n gare Chebro premod kast, maar dan komt de voorkant weer niet overeen.

@Paddix, wat doe je nou moeilijk?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 14:57 ]

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 21:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

@Hierboven:
Ik zie veel te vaak mensen posten dat een kast een BTX-kast is, omdat er een ATX-bord op z'n kop in moet. En ik vond het inmiddels wel eens tijd om er wat van te zeggen. ;)

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Misschien wat offtopic (en mogelijk topic hyjack... soz voor dat) maar goed, Ik ben op zoek naar een soortgelijke kast. Niet zozeer om daar veel neon in te hangen maar wel een geluidarm systeem van te maken. Hiervoor wil ik 12cm fans gebruiken voor de airflow in de kast.

Nu mijn vraag: welke kasten zijn hier specifiek geschikt voor zonder dat er veel aan geknutseld moet worden? Ik wil er 2x 12cm fan (intake en blow) + 12cm radiator + WC setje in hangen. Het mag eventueel een kast zonder voeding zijn (ik heb nog een Tagan voeding liggen)

alvast bedankt voor reacties.

Verwijderd

Topicstarter
als je naar de site van nvidia gaat en je klikt direct op de flashbanner en daarna op "read more" van de 500 series chipset dan kom je op die case terecht en als je dan inzoemt zie je bovenaan een cd-rom speler zitten (niet echt belangrijk) maar bijna helemaal onderaan zitten er usb poorten en audio poorten ofzoiets, moeilijk te zien maar ik denk dat dit kan helpen. ik ga meteen nog wat kasten af die hierboven genoemd zijn en ga kijken of dit overeenkomt :p

edit: blijkbaar toch onvindbaar :s
ik tel 9 X 5.25 inch bays en geen enkel van die kasten heeft dat :s

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 15:40 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:07:
Misschien wat offtopic (en mogelijk topic hyjack... soz voor dat) maar goed, Ik ben op zoek naar een soortgelijke kast. Niet zozeer om daar veel neon in te hangen maar wel een geluidarm systeem van te maken. Hiervoor wil ik 12cm fans gebruiken voor de airflow in de kast.

Nu mijn vraag: welke kasten zijn hier specifiek geschikt voor zonder dat er veel aan geknutseld moet worden? Ik wil er 2x 12cm fan (intake en blow) + 12cm radiator + WC setje in hangen. Het mag eventueel een kast zonder voeding zijn (ik heb nog een Tagan voeding liggen)

alvast bedankt voor reacties.
1 Uit de stacker serie van Coolermaster ;)

Ik gok erop dat Nvidia speciaal voor dit doel of gefotosoept heeft óf een mooie strakke kast gecreeërd die niet commercieel is.

[ Voor 9% gewijzigd door TEAMIKKE op 20-06-2006 15:47 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Kasten horen, zolang ze nog niet gemod zijn, in OH :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:04

DropjesLover

Dit dus ->

TEAMIKKE schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:42:
[...]

Ik gok erop dat Nvidia speciaal voor dit doel of gefotosoept heeft óf een mooie strakke kast gecreeërd die niet commercieel is.
dus je zou dan een geschikte kast moeten zoeken en modden naar dit model...
ach zelfgebouwde / gemodde kasten zijn toch vaak wat leuker dan kant-en-klaar pre-modded kasten, je hebt het zelf gedaan en bepaald hoe alles er uit komt te zien

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Topicstarter
ja ma kzou toch liever deze case kant en klaar kopen hoor :p
lijkt me een geweldig ruime case die zeer mooi en strak is en waar je uiteindelijk zelf naar eigen smaak coolers en ccfl en andere dingen in kunt zwieren zodat je een eigen tint aan de supergeile kast kan geven.

• Dedgeh
geil hè xD
sommige vinden een floppy gleuf al geil :|

[ Voor 70% gewijzigd door Dedgeh op 20-06-2006 16:23 ]

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:38
hij lijkt veel op de thermaltake armor of een stacker, maar dat zal het wel niet zijn i.v.m. de usb/audio poorten bovenaan.

hij lijkt idd het meest nog op de Aerocool baydream.

Verwijderd

Topicstarter
rp87 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:27:
hij lijkt veel op de thermaltake armor of een stacker, maar dat zal het wel niet zijn i.v.m. de usb/audio poorten bovenaan.

hij lijkt idd het meest nog op de Aerocool baydream.
de usb-poorten en audio zitten onderaan. omdat het idd een donkere en kleine foto is heb ik ff ingezoomd en de foto wat verbleekt in photoshop zodat het beter zichtbaar is:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/svu/vergroot_en_verbleekt.jpg

hier moet normaal nog deeltje tussenkomen ma tbelangrijkste deel zie je toch nu :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/svu/vergroot_en_verbleekt2.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 16:38 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je kan Nvidia natuurlyk ook een mailtje sturen. Zal wel een raar mailtje worden in hun ogen : welke kast hebben jullie gebruikt? Maar ja, dat zullen ze wel vaker tegen komen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet zo goed in brieven schrijven :p
zeker niet als ge moet proberen daar een antwoord van terug te krijgen
kheb nogthans een asus a8n sli deluxe met nforce chipset en thuis 3 grafische kaarten van nvidia dus kben wel klant van hen :p
weet jij hoe je zo een brief schrijft ?

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-12-2025

Reinstein

Half-Nul

Dear Sir/Madam

Today I visited your website and saw a computer case (url), I was wondering which type of case it is. I tried to find it on the internet but I could find anything. Can you give me some information about the case?

With kind regards,
Naam

---------------

Mn engels is niet super goed, maar het is een begin :), check het sowiso op spelfouten.

Open source modeltrein besturings software

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-02 17:14
r.l.feenstra schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:09:
Dear Sir/Madam

Today I visited your website and saw a computer case (url), I was wondering which type of case it is. I tried to find it on the internet but I could find anything. Can you give me some information about the case?

With kind regards,
Naam

---------------

Mn engels is niet super goed, maar het is een begin :), check het sowiso op spelfouten.
:+ Soieso is het couldn't want je kon hem immers niet vinden. En of de nVidia precies weet welke kast het is moet je niet van uitgaan. Tuurlijk zijn er mensen bij nVidia die het precies weten maar die zitten waarschijnlijk niet achter de supportlijn. Maar je kan een gokje wagen :*)
Pagina: 1