Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onderzoek naar uw rijgedrag

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hallo!

Via deze manier wil ik jullie uitnodigen om een online enquête in te vullen in het kader van mijn afstudeeronderzoek. Deze enquête gaat in op uw rijgedrag ter plaatse van tijdelijke verkeersmaatregelen cq. wegwerkzaamheden.

Om deel te nemen aan deze enquête moet u in het bezit zijn van een geldig rijbewijs.
De enquete neemt circa 10 minuten van uw tijd in beslag. Tevens maakt u kans op één van de 25 unieke Traffic Service Van Strien balpennen.

Via de volgende URL kunt u de enquête invullen:
http://www.verkeers-gedrag.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Edman

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Spammert!

Aannames zijn fataal.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb je goedkeuring van de mods voor dit topic?

offtopic:
GO, heb je niets beter te doen dan mijn fipo te kapen:? :( :+

[ Voor 49% gewijzigd door Chevy454 op 20-06-2006 13:54 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wel geprobeerd.
Maar kreeg een mailtje terug dat het mailadres vmods@tweakers.net onbekend is.
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <vmods@tweakers.net>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient table

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

vvmods@tweakers net?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 09:20
Toch valt dit onder spam, dus doen we hem maar even dicht :)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-11 18:19

Steffie

Opaque

Heropend. Het loopt in Vervoer niet over van dit soort topics. Het is voor een afstudeeropdracht. En gezien het bovenstaande heeft Edman wel een poging ondernomen om permissie te vragen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Grappig en herkenbaar :)

A50 afgesloten volg A15. Lekkere omweg ook :+ Had dat vroeger ook met de A58, als je dan de omleiding via Den Bosch volgt ben je 3 uur langer onderweg, minstens, Nee bedankt :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Ingevuld. :)

Aannames zijn fataal.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 22:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Een paar opmerkingen en tips over de enquete:
• je vraagt een e-mail adres in te vullen om dubbele invoer te detecteren. a@b.nl wordt echter als goed adres gezien, dus de controle die je hierop hebt is minimaal
• maak keuzes logisch in volgorde. Vraag vier gaat van "1 tot 3 keer per week" via "meer dan 3 keer per week" naar 1 tot 3 keer per maand"
• maak vragen logisch in volgorde. Vraag 6 en 7 gaan over de rechterbaan en de linkerbaan, 8 en 9 over de linkerbaan en de rechterbaan
• vraag 15 antwoord 4 is fout. Matrixborden geven geen adviessnelheid maar een maximumsnelheid (daarvoor hoeft er geen rode rand omheen te zitten).

Signatures zijn voor boomers.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er zitten geen enkele checks op de invoer van de enquete. Je kunt bv de eerste 20 vragen over slaan en direct doorgaan naar het einde en bv alleen de antwoorden op de laatste vragen insturen. Hierdoor word het wel erg makkelijk de uitkomst te beinvloeden (zeker gezien een zelf in te voeren e-mail adres totaal geen garantie geeft tegen dubbele invoer). Verder zijn de invulvakjes bij "anders, namelijk" veel te klein om iets in te vullen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11 17:15

hstoker

Yatta!

Ik zou hem ook invullen, kleine moeite, groot plezier toch?

Totdat ik de advertenties van google zag. Is het tegenwoordig ook al nodig om geld te verdienen aan je afstuderen?

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Maasluip schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:40:
• vraag 15 antwoord 4 is fout. Matrixborden geven geen adviessnelheid maar een maximumsnelheid (daarvoor hoeft er geen rode rand omheen te zitten).
Misschien wil hij hiermee wel uitzoeken hoeveel mensen denken dat dit een adviessnelheid is...

• Bor
  • Laatst online: 14:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

hstoker schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:09:
Ik zou hem ook invullen, kleine moeite, groot plezier toch?

Totdat ik de advertenties van google zag. Is het tegenwoordig ook al nodig om geld te verdienen aan je afstuderen?
Dat zelfde viel mij ook al op eigenlijk. Ik vind het plaatsen van ads in een afstudeeropdracht ook niet echt gepast. Mensen doen jou namelijk al een gunst door de enquete uberhaubt in te vullen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Vraag 18:
U bent weggebruiker en rijdt precies naast een andere weggebruiker. Opeens ziet u het bord op afbeelding 10. Welk gedrag vertoont u?
Maar welke auto ben ik dan? Links of rechts?

En dat wegomleiding-gestremd-bord is idd briljant!

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:23:

Dat zelfde viel mij ook al op eigenlijk. Ik vind het plaatsen van ads in een afstudeeropdracht ook niet echt gepast. Mensen doen jou namelijk al een gunst door de enquete uberhaubt in te vullen.
Ik denk eerder dat die google-ads eraan hangen van student&onderzoek, dus dat de TS hem niet zelf bezig gehouden zal hebben met daar wat ads op te gooien. Lijkt me een mooie inkomst voor st&on voor op die manier toch wat kosten van hun dataverkeer ed. terugbetaald te krijgen.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 20:19
Maasluip schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:40:
Ik gok zomaar dat dat bewust gedaan is om de invuller op het verkeerde been te zetten. (Alhoewel de meeste mensen waarschijnlijk wel weten dat het geen adviessnelheid is).

Ingevuld btw. :)

-

• Aikon
  • Niet online
Ik vind vragen de vragen wel erg wazig. Er zijn zoveel antwoorden mogelijk, het ligt allemaal maar net aan de situatie.
Bijv. op welke rijstrook ik ga rijden voor Leeuwarden. Tja, ligt eraan hoe druk het is enzo, op zich boeit het me niet maar je moet 1 rijstrook kiezen.
Of de vrachtwagen met het bord maximale doorrijhoogte 4 meter. Tja, als die vrachtwagen geen 4 meter is dan rij ik niet om, maar dat staat er niet bij.

En de vraag met dat bord met die T-splitsing en een verboden toegang bord bij de linker afslag. Dat betekend dat je wel die linkerafslag mag nemen, maar dat er na enige tijd een verboden toegang bord komt. Die optie zat er niet bij.

Matrixborden kunnen geloof ik wel een adviessnelheid aangeven, dat is als die 4 witte lampjes eromheen knipperen.

[ Voor 9% gewijzigd door Aikon op 21-06-2006 10:18 ]

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11 17:15

hstoker

Yatta!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:32:
[...]

Ik denk eerder dat die google-ads eraan hangen van student&onderzoek, dus dat de TS hem niet zelf bezig gehouden zal hebben met daar wat ads op te gooien. Lijkt me een mooie inkomst voor st&on voor op die manier toch wat kosten van hun dataverkeer ed. terugbetaald te krijgen.
Ik zie nu dat er aan het einde van de enquete het volgende staat:
Bedankt!

Bedankt dat u deze enquete heeft ingevuld. Ook namens Student&Onderzoek. Feedback op enquetes wordt met regelmaat gepubliceerd op www.studiosus.nl

Deze website is een uitkomst voor studenten en kan bestaan dankzij advertentie-inkomsten:
Ik ging er in eerste instantie van uit (mede door de URL) dat het een eigen site is, maar blijkbaar is dit niet zo. Dus toch maar even ingevuld.

Oh ja, bij een vraag met een brommer (geloof ik) zag ik een mooi rood kruisje, tsja, wat ik doe als ik zo'n bord zie...... :)

[ Voor 10% gewijzigd door hstoker op 21-06-2006 10:33 ]

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

• 418O2
  • Laatst online: 14:09
op zich wel een goede enquete, alleen zijn sommige dingen niet zo logisch. als ik een omleiding zie op een onbekende weg volg ik de omleiding, weet ik zelf een snellere weg rij ik die...

Verwijderd

en aan het einde nog meer adds.

leuk verzonnen.

• 418O2
  • Laatst online: 14:09
die site is gewoon een platform voor enquetes en daar heeft hij geen invloed op. Ik heb enquete zonder problemen van ad's kunnen invoeren, dus ik zie het probleem niet zo

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ja, kap es met zeiken over die ads e.d. op de enquette. Niet iedereen heeft skills/tijd om een eigen enquettesoftware te schrijven.....

Ik vond het wel een goede enquette en ik heb ook wel het idee dat de TS hier leuke resultaten uit kan halen. Ik ben benieuwd wat de uitkomsten zijn en ik hoop dat je die hier tzt post.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Ik vond het een erg raar opgestelde vragenlijst. Bijvoorbeeld dat bord met de hoogte voor die vrachtwagen: bij mij stond de hoogte daar niet in :? Als de vraag dan is "wat doet u?" dan is mijn antwoord "Schelden op de debiel die het bord niet af heeft gemaakt en dan maar een andere route zoeken" of iets in die strekking.

Daarnaast heb ik voor mijn gevoel te vaak een ander antwoord moeten kiezen omdat de antwoorden me niet zinden, waardoor het langer duurt om het allemaal in te vullen. Dan heb je nog de fietser-vragen: als ik op de fiets zit kijk ik wel om me heen, maar volg ik niet altijd precies de regels, want sjah ik fiets ook wel eens over de stoep. Was er een stoep dat ik moest afstappen of was er gewoon plots geen enkele vorm van weg meer? :P

[ Voor 23% gewijzigd door Floor-is op 23-06-2006 02:53 ]

Bericht hierboven

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 09:20
Floris schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 02:48:
Bijvoorbeeld dat bord met de hoogte voor die vrachtwagen: bij mij stond de hoogte daar niet in :? Als de vraag dan is "wat doet u?" dan is mijn antwoord "Schelden op de debiel die het bord niet af heeft gemaakt en dan maar een andere route zoeken" of iets in die strekking.
Stond bij mij wel een hoogte in (4m), maar die was inderdaad zeer slecht zichtbaar.

Maargoed, hoe hoog is de vrachtwagen dan :?

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Twynn schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:51:
[...]

Stond bij mij wel een hoogte in (4m), maar die was inderdaad zeer slecht zichtbaar.

Maargoed, hoe hoog is de vrachtwagen dan :?
Mijne was iig minder dan 4 meter hoog :P

Met die fietsen was ook slecht leesbaar. Ik dacht eerst dat het een step was...

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
nooit te beroerd om te helpen.

*Ingevuld* suc6

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 19:50
Ingevuld, suc6 met je onderzoek :)

Wel een leuke confrontatie met je eigen gedrage trouwens :)

uhuuummm

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 19:27
Ik vind het een beetje suggestieve en soms ronduit onduidelijke vragen eigenlijk...

"Je zit in een vrachtwagen naar $bestemming, en voor vrachtwagens hoger dan [moeilijk leesbaar]4 meter[/moeilijk leesbaar] is er een omleiding. Wat doe je?"
Ik mis een beetje de info hoe hoog je wagen is zeg maar. Aangezien 90% van de vrachtwagens daar wel onderdoor past heb ik geloof ik aangegeven gewoon mijn weg te vervolgen.

"Je ziet deze borden en je moet naar $bestemming, waar ga je rijden?". Ja duh, daar waar ik al reed, geen reden om paniekerig ergens anders heen te gaan, ze gaan alle 3 naar $bestemming (oid), alleen als je links zit moet je over een halve kilometer een keer naar het midden toe.

Alleen dat eerste antwoord: "Omdat dat het eerste bord is waarop ik $bestemming zie staan" zou je nog inzicht kunnen geven in het Lemming-gedrag van de gemiddelde NL automobilist.

Bij vraag 19 denk ik dat 90% wel zal antwoorden "ik houd rekening met..." (en bij de andere vragen die daar over gaan ook). Dat zegt je helemaal niets, want ik neem aan dat je juist wilt weten _HOE_ men dat doet :P

Vraag 27: Een omleiding voor een omleiding? Of dat is grammaticaal erg brak, of er kan iemand niet plannen ofzo. wat dat betreft zijn de antwoorden wel goed gekozen daar. Ben toch wel benieuwd wat het goede antwoord nu is :P Zelfde voor 27 eigenlijk.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik vond het inderdaad ook een leuke enquete om in te vullen. Idd wel een paar vreemde vragen hier en daar maar ik neem aan dat dat met opzet is.

"Rekening houden met ..." is trouwens wel een beetje vaag hoor. Je kan ook rekening houden met een wegversmalling door het gat met je voorganger helemaal dicht te rijden zodat niemand zich voor je in kan voegen. Of door nog ff snel zoveel mogelijk andere auto's te proberen in te halen. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1