Beste tweakers,
Ik heb een raster van 2 kolomen, en 6 rijen. In de bovenste 3 rijen staat één foto en in de onderste één foto. Het raster heb ik gewoon gemaakt als gif waar de waar de "blokken" waar de stukjes foto instaan transparant zijn. Nu staat dat raster natuurlijk als eerste layer en daar onder voorlopig in eigen layer de 2 fotos.
Ik weet dat ik dit kan bereiken door alle fotos in 6 blokjes op te knippen en zo gaan animeren. Maar dan moet ik 12 fotos (want zoveel worden het) in blokjes gaan opknippen en dat is best een karwei (wat ik uitendelijk wel moet doen als jullie geen brilliant idee hebben voor mij).
Is er niet een snellere manier om dit te bereiken?
Ik heb een raster van 2 kolomen, en 6 rijen. In de bovenste 3 rijen staat één foto en in de onderste één foto. Het raster heb ik gewoon gemaakt als gif waar de waar de "blokken" waar de stukjes foto instaan transparant zijn. Nu staat dat raster natuurlijk als eerste layer en daar onder voorlopig in eigen layer de 2 fotos.
code:
Nu wil ik eigenlijk die fotos laten afwissellen met andere fotos (3 t/m 12). Dus blokje voor blokje moet het snel naar wit faden en als het weer terug fade staat in dat blokje een stuk van de nieuwe foto (en in de rest nog stukjes van de oude tot die gaan faden en een stukje van de nieuwe foto laten zien).1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| +---------+ +---------+ | | | | | Foto 1 | | Foto 1 | | Deel 1 | | Deel 2 | +---------+ +---------+ +---------+ +---------+ | | | | | Foto 1 | | Foto 1 | | Deel 3 | | Deel 4 | +---------+ +---------+ +---------+ +---------+ | | | | | Foto 1 | | Foto 1 | | Deel 5 | | Deel 6 | +---------+ +---------+ +---------+ +---------+ | | | | | Foto 2 | | Foto 2 | | Deel 1 | | Deel 2 | +---------+ +---------+ +---------+ +---------+ | | | | | Foto 2 | | Foto 2 | | Deel 3 | | Deel 4 | +---------+ +---------+ +---------+ +---------+ | | | | | Foto 2 | | Foto 2 | | Deel 5 | | Deel 6 | +---------+ +---------+ |
Ik weet dat ik dit kan bereiken door alle fotos in 6 blokjes op te knippen en zo gaan animeren. Maar dan moet ik 12 fotos (want zoveel worden het) in blokjes gaan opknippen en dat is best een karwei (wat ik uitendelijk wel moet doen als jullie geen brilliant idee hebben voor mij).
Is er niet een snellere manier om dit te bereiken?