Toon posts:

[XP-OE6] Mappenlijst niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Middag,

Probleempje met Outlook epxress 6 op xp-sp2, laatste updates.

De mappenlijst die je links in het scherm kunt weergeven werkte tot vandaag prima. Nu is die echter niet meer zichtbaar en ik weet niet hoe dat is gekomen. Maakt me ook niet zoveel uit, als ik um maar weer tevoorschijn kan toveren.

Via o.a. de knoppenbalk kunnen je de knop 'Mappenlijst' aanklikken: doet niets.
Via Beeld -> Indeling kun je een vinkje zetten bij 'Mappenlijst': doet niets.
Heb OE geuninstalled en re-installed (xp onthoud je settings, leuk): geen effect.
Heb folders.dbx verwijderd en opnieuw laten genereren door OE: geen effect.

Nu heb ik wel boven de lijst met berichten de tekst 'Postvak IN' staan. Als de mappenlijst knop niet ingedrukt is (dus: de lijst zou niet zichtbaar zijn als alles werkte...) dan kan je op de tekst 'Postvak IN' klikken, net zoals Outlook. Dan verschijnen alle mappen. Op dat schermpje dat verschijnt staat een punaise: dock de mappenlijst. Als ik daarop klik verdwijnt de mappenlijst, en wordt de knop mappenlijst op de knoppenbalk ingedrukt. Da's opzich logisch: maar de mappenlijst wordt niet getoond!

Ik krijg hier weer helemaal de pleuris zenuwen van :(
Iemand dat dit probleem ook tegen is gekomen en het heeft kunnen oplossen?

(heb geen registry entry kunnen vinden waarin de optie 'mappenlijst tonen' wordt gezet, someone?)

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden: de breede van de mappenlijst was op 0 ingesteld, dat lukt via de muis niet, maar toch is het zo ingesteld!

Zie: HKEY_CURRENT_USER\Identities\{id}\Software\Microsoft\Outlook express\5.0\
Key: Nav pane width

instellen op bv f2 hex of 242 numeric is voldoende.

kan ik weer lekker :z

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic nog even

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

fix ik de titel

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland