The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill
Nee dat kan niet. Waarom denk je dat midi files zo klein zijn?
Jag
Jag
Het is ONMOGELIJK om een WAV in een MIDI om te zetten. Dit heeft vooral met de techniek te maken. een wav is een bestand waar een golfpatroon wordt opgeslagen. in een MIDI bestand wordt een toetsaanslag en een instrument opgeslagen. In Keuboard wordt dit ook gebruikt. Over het MIDI kanaal wordt gewoon verzonden welke toetsen worden bespaald met een luidheid.
Stop maar met zoeken.:)
Stop maar met zoeken.:)
Verwijderd
Het kan met het programma Akoff's Music Composer, het is niet zo'n goeie kwaliteit. Kan je volgens mij vinden bij http://www.zdnet.com/downloads
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 20:38 ]
Ok tnx, da's dan duidelijk (en jammer)
---
ooh er is dus nog hoop...
Ik ga gelijk ff dat proggie zoeken.
---
Het is gelukt, tnx
---
ooh er is dus nog hoop...
Ik ga gelijk ff dat proggie zoeken.
---
Het is gelukt, tnx
The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill
Verwijderd
ja, met zulke programma's kunnen alleen enkele tonen om worden gezet naar MIDI (duh)
het zal wel heel wat jaren duren voordat je er complete muziekstukken mee kan converteren.
P.S. kan dit niet worden opgenomen in de FAQ!????, deze vragen kom ik heel vaak tegen
het zal wel heel wat jaren duren voordat je er complete muziekstukken mee kan converteren.
P.S. kan dit niet worden opgenomen in de FAQ!????, deze vragen kom ik heel vaak tegen
Pagina: 1