Nah, titel zegt al genoeg. En wat raden jullie aan, Scsi of IDE? Heb van beiden nog een aansluitinkje over, duzz...
Kijk hier eens.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Als je al een controller hebt zou ik SCSI nemen, maar om nou apart een controller + scsi speler te nemen is overkill....
Als je inderdaad nog ide kanalen overhebt zou ik geen scsi adapter kopen omdat je het voordeel (als dat er al is) niet eruit haalt. Als je al een scsi adapter hebt zou ik gewoon kijken wat je kan kopen. Ik heb de indruk dat scsi-dvd's tegenwoordig goedkoper zijn dan ide-dvd's.
Verder even een puntje waarom ik toch voor een ide-dvd heb gekozen ondanks dat ik scsi heb. Ik heb verder geen ide-cd-rom (meer) en ik wil toch af en toe van cd kunnen booten. In mijn systeem is dat alleen mogelijk van ide....
Verder even een puntje waarom ik toch voor een ide-dvd heb gekozen ondanks dat ik scsi heb. Ik heb verder geen ide-cd-rom (meer) en ik wil toch af en toe van cd kunnen booten. In mijn systeem is dat alleen mogelijk van ide....
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
voor watching movies, maakt nix uit...
ga je rippen, dan zou ik maar aan een scsi gaan nemen zodat je ook nog een beetje wat andere nutteloze zaken in de background kan doen....
ga je rippen, dan zou ik maar aan een scsi gaan nemen zodat je ook nog een beetje wat andere nutteloze zaken in de background kan doen....
Pagina: 1