Was al een beetje bezig geweest in het DVD-Audio op gewone Dvd speler topic, maar omdat mijn wensen toch wat anders zijn toch maar een nieuwe topic.
Ik zoek dus een SACD/DVD-A multi-disc (wisselaar) player. Functie is puur voor audio, dus wat de player op videogebied presteert maakt niet zoveel uit. Vooralsnog is het moeilijk voor mij moeilijk er info over te vinden en krijg ik het idee dat er op de Europese/Nederlandse markt sowieso weinig tot niks is uitgebracht. Maar goed, importeren vind ik ook niet zo'n punt
Ik had nog een carousel overwogen, maar die dingen lijken vaak toch wat buggy te werken en volgens mij is Sony de enige met 1 model op dat gebied die zowel SACD als DVD-A ondersteunt. Dus ik ga maar 'lekker' voor een 5-disc changer of iets in die trend.
De prijs moet ook schappelijk zijn, want mijn budget is helaas niet zo groot.
Vooralsnog heb ik gevonden:
- Yamaha DVD-C750 Universal Disc Player (~$300)
- Yamaha DVD-C950 Universal Disc Player (~$450)
- Onkyo CP802 (~$345)
$300 zou ik wel een mooi prijsje vinden
Dus de concrete vragen zijn, wat voor modellen zijn er nog meer?
En zijn ze ergens te krijgen in Nederland? (of wat zouden anders goede online shops zijn?)
Ik heb al een mailtje naar Yamaha gestuurd met de vraag of er nog dealers/importeurs zijn die deze verkopen, maar ik verwacht daar geen nuttige feedback op.
Ik zoek dus een SACD/DVD-A multi-disc (wisselaar) player. Functie is puur voor audio, dus wat de player op videogebied presteert maakt niet zoveel uit. Vooralsnog is het moeilijk voor mij moeilijk er info over te vinden en krijg ik het idee dat er op de Europese/Nederlandse markt sowieso weinig tot niks is uitgebracht. Maar goed, importeren vind ik ook niet zo'n punt
Ik had nog een carousel overwogen, maar die dingen lijken vaak toch wat buggy te werken en volgens mij is Sony de enige met 1 model op dat gebied die zowel SACD als DVD-A ondersteunt. Dus ik ga maar 'lekker' voor een 5-disc changer of iets in die trend.
De prijs moet ook schappelijk zijn, want mijn budget is helaas niet zo groot.
Vooralsnog heb ik gevonden:
- Yamaha DVD-C750 Universal Disc Player (~$300)
- Yamaha DVD-C950 Universal Disc Player (~$450)
- Onkyo CP802 (~$345)
$300 zou ik wel een mooi prijsje vinden
Dus de concrete vragen zijn, wat voor modellen zijn er nog meer?
En zijn ze ergens te krijgen in Nederland? (of wat zouden anders goede online shops zijn?)
Ik heb al een mailtje naar Yamaha gestuurd met de vraag of er nog dealers/importeurs zijn die deze verkopen, maar ik verwacht daar geen nuttige feedback op.
[ Voor 6% gewijzigd door Shadow_Zero op 20-06-2006 15:39 . Reden: nog een Onkyo gevonden ]