In IIS (Windows 2003) probeer ik voor een domein ATRN in te stellen. Hiervoor heb ik het volgende gedaan:
1. Een user (smtp_transport) aangemaakt op de server. (Lid van 'Users').
2. In IIS een nieuwe SMTP server aangemaakt voor het domein 'host.domainx.nl'.
3. Een remote domein aangemaakt met de naam 'domain.nl'. Dit is het domein voor ATRN.
4. In de properties 'Queue messages for remote triggered delivery' aangevinkt.
5. Bij 'accounts authorized to use ATRN' heb ik m'n user 'smtp_transport' toegevoegd.
Bij de laatste stap gaat het fout. Zodra ik de property page sluit en weer open is de user weer verdwenen. Ook andere toegevoegde users verdwijnen meteen.
Op Technet staat vrijwel wat ik heb gedaan.
Verder kon ik vrijwel niets extra vinden over het instellen van IIS voor ATRN en zeker niet over bovenstaand probleem.
Ik vraag me af of ik nog ergens authenticatieinstellingen moet wijzigen of dat IIS gewoon weigerachtig is. Ik heb geen andere Windows 2003/IIS installatie bij de hand dus echt vergelijken is lastig.
Iemand ervaring met de verdwijnende accounts?
1. Een user (smtp_transport) aangemaakt op de server. (Lid van 'Users').
2. In IIS een nieuwe SMTP server aangemaakt voor het domein 'host.domainx.nl'.
3. Een remote domein aangemaakt met de naam 'domain.nl'. Dit is het domein voor ATRN.
4. In de properties 'Queue messages for remote triggered delivery' aangevinkt.
5. Bij 'accounts authorized to use ATRN' heb ik m'n user 'smtp_transport' toegevoegd.
Bij de laatste stap gaat het fout. Zodra ik de property page sluit en weer open is de user weer verdwenen. Ook andere toegevoegde users verdwijnen meteen.
Op Technet staat vrijwel wat ik heb gedaan.
Verder kon ik vrijwel niets extra vinden over het instellen van IIS voor ATRN en zeker niet over bovenstaand probleem.
Ik vraag me af of ik nog ergens authenticatieinstellingen moet wijzigen of dat IIS gewoon weigerachtig is. Ik heb geen andere Windows 2003/IIS installatie bij de hand dus echt vergelijken is lastig.
Iemand ervaring met de verdwijnende accounts?