Toon posts:

[XP] Activeren eerst via internet, nu via de telefoon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al 2,5 jaar een PC met een OEM licentie die bij de pc zat. Nooit echt veel veranderd qua hardware alleen pas geleden knalde de voeding eruit. Nieuwe voeding erin laten zetten en de PC draait weer als een zonnetje. Ik dacht ik format de boel wel ff (na 2,5 jaar is windows XP ook niet meer de stabielste). Ging een paar keer mis tijdens de installatie maar ik heb hem de eerste keer kunnen activeren via internet. Tweede keer ging het mis, via de telefoon gedaan, vandaag weer mis weer via telefoon want dat via internet activeren werkt niet meer. Betekend dit dat ik nu per nieuwe instal dus eerst moet wachten totdat dat duffe centrum open is (ik fix de boel altijd 's avonds - 's nachts) en een half uur per keer moet wachten?

a) Waarom kan ik niet meer via internet activeren (te vaak gedaan ofzoiets meld ie)?
b) Bij het invullen van dat nummer dat je via de activatie via telefoon krijgt en moet in toetsen werkt ook nooit, en dan word ik doorverbonden naar iemand die vraagt waarom ik windows opnieuw installeer en of die wel op 1 pc staat. (Ja dus)
c) Hoe vaak kan je eigenlijk activeren via de telefoon? Oneindig of niet? Ik heb zo vrij weinig zin ff schone installatie te doen als dat betekend bellen en half uur in de wacht zitten.

Iemand die meer van dat activeren gedoe weet? Ik ben toch notabene een orginele windows waar ik voor betaald heb. Wat zijn dat voor rare praktijken?

Ik heb (even) hierover gezocht maar meer dan een paar topics van: "Ja gewoon ff bellen en dan fixen ze dat" heb ik niet echt gevonden.

Verwijderd

Je moet idd gewoon ffies bellen en dan krijg je bandje te horen en dan fixen ze het.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:21:
Je moet idd gewoon ffies bellen en dan krijg je bandje te horen en dan fixen ze het.
Dat bandje met toets die codes in dat werkt dus niet. Na het intoetsen van die codes krijg ik de telefonist aan de lijn. Is dat standaard?

Nu ik via de telefoon de zooi heb geactiveerd kan ik in het vervolg weer via internet activeren of wordt het nu elke keer de foon pakken?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 00:19 ]