heb er hier ook last van,regio veluwe
zuigt als de nete:(
zuigt als de nete:(
Soms weet ik het ook niet meer.........
bij mij ook
al een paar weken supertraag..nieuwsserver reageert amper meer ook.
-Data
-Data
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Hier in Diemen valt het zowaar mee op het ogenblik. 't is nu bijna net zo snel als een analoge verbinding.... (just kidding) Is op het ogenblik niet slecht.
Verwijderd
Hmmmm... zit in Bennekom (Ede) en de laaste tijd is het hier ook niet in orde. Volgens mij hebben ze een of ander kutgeintje uitgehaald.
Het stomme is dat de boel nu weer eevn uitstekend draait. Gemiddelde ping van 25 en geen timeouts en packetloss.
Wanneer ik het morgenavond weer probeer heb ik maar zo pingwaarden tussen de 70 en 100, terwijl ook 200 geen uitzondering is. Daarbij uiteraard diverse timeouts en packetloss
Het stomme is dat de boel nu weer eevn uitstekend draait. Gemiddelde ping van 25 en geen timeouts en packetloss.
Wanneer ik het morgenavond weer probeer heb ik maar zo pingwaarden tussen de 70 en 100, terwijl ook 200 geen uitzondering is. Daarbij uiteraard diverse timeouts en packetloss
Pagina: 1