Toon posts:

JBL E-250p

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er zelf niet achter dus vraag ik het even hier:

Wie kan mij vertellen hoeveel Ohm de "JBL northridge e250p" is ?
Ik dacht zelf 8 Ohm maar kan er ook naast zitten ?

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Staat de manual niet gewoon online van deze sub? Zelf heb ik de 350, vraag het maar aan mijn buren ;-)

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Verwijderd

Topicstarter
tHe_BiNk schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:37:
Staat de manual niet gewoon online van deze sub? Zelf heb ik de 350, vraag het maar aan mijn buren ;-)
Daar heb ik uiteraard al in gekeken, maar daar staat het dus niet in ?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Maakt het uit hoeveel ohm die is dan? Hij heeft een ingebouwde versterker, als je gewoon aansluit met tulp of speakerdraad dan werkt het gewoon zoals bedoeld.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:44:
Maakt het uit hoeveel ohm die is dan? Hij heeft een ingebouwde versterker, als je gewoon aansluit met tulp of speakerdraad dan werkt het gewoon zoals bedoeld.
Vandaar mijn vraag, ik heb nu alleen 8 Ohm speakers aan mijn versterker hangen
en als deze Sub nou 4 Ohm kan dat geen kwaad dan ?
Volgens mij is dat dan niet helemaal goed ?? ¿¿ ??
Maar als iemand weet hoeveel Ohm die is dan hoor ik dat graag ;)

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:49

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Zoals Sick Nick zegt, maakt het niet uit hoeveel ohm deze subwoofer is, het is een aktieve woofer. Met ingebouwde versterker dus. Doordat er dus een eigen versterker in zit, hoe je je geen zorgen te maken om de impedantie als je de sub gewoon op de sub-out aansluit (met een gewone cinch kabel)(ook wel LFE kanaal genoemd)

Life is not about specs, it is about joy!

Verwijderd

Topicstarter
bartvl schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:20:
Zoals Sick Nick zegt, maakt het niet uit hoeveel ohm deze subwoofer is, het is een aktieve woofer. Met ingebouwde versterker dus. Doordat er dus een eigen versterker in zit, hoe je je geen zorgen te maken om de impedantie als je de sub gewoon op de sub-out aansluit (met een gewone cinch kabel)(ook wel LFE kanaal genoemd)
Okay dit wou ik dus weten, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag _/-\o_
Pagina: 1