Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, ik heb al tig keren gezocht op google en op de GOT maar kan niks vinden wat overeen komt met mijn probleem.
Het volgende:
Ik heb met mijn eigen camera een film gemaakt en deze bewerkt met Windows Movie Maker (opgeslagen als WMV). Daarna met NeroVision Express 2 de film geimporteerd en voorzien van een menu.
Dit waren mijn instellingen:
* DVD-Video
* Video toevoegen (mijn WMV)
* Menu gemaakt met knop naar de film
* Getest binnen Nerovision (het werkt)
* Branden naar image recorder
* image openenen en via NeroVision op DVD gebrand.
Wanneer ik de DVD via de PC bekijk werkt het allemaal goed. Ik zie het menu en ik kan op de knop klikken waardoor de film begint.
Wanneer ik de DVD via de TV bekijk verschijnt het menu en ik hoor de achtergrond muziek. Maar wanneer ik op de knop klik gebeurt er niks (behalve de muziek die stopt).
NB: Met een andere DVD-speler kreeg ik een regio fout!
Het volgende:
Ik heb met mijn eigen camera een film gemaakt en deze bewerkt met Windows Movie Maker (opgeslagen als WMV). Daarna met NeroVision Express 2 de film geimporteerd en voorzien van een menu.
Dit waren mijn instellingen:
* DVD-Video
* Video toevoegen (mijn WMV)
* Menu gemaakt met knop naar de film
* Getest binnen Nerovision (het werkt)
* Branden naar image recorder
* image openenen en via NeroVision op DVD gebrand.
Wanneer ik de DVD via de PC bekijk werkt het allemaal goed. Ik zie het menu en ik kan op de knop klikken waardoor de film begint.
Wanneer ik de DVD via de TV bekijk verschijnt het menu en ik hoor de achtergrond muziek. Maar wanneer ik op de knop klik gebeurt er niks (behalve de muziek die stopt).
NB: Met een andere DVD-speler kreeg ik een regio fout!