Ik moet geheugen hebben (2 x 1 GB) zodat ik mijn Dual Core 4200+ zover mogelijk kan overklokken zodat het geheugen niet snel een bottleneck zal vormen. Voor mijn gevoel, na het lezen van verscheidene artikelen, is het dan het beste om pc4000 geheugen te nemen. Is dit juist? en wat is dan een goede keuze kijkend naar de huidige pricewatch?
Voor OC geheugen kan je het beste in [rml][ OC] Het grote DDR geheugen OC-results topic Deel 7[/rml] kijken 
Wat je het beste kunt nemen? Tja dat blijft natuurlijk altijd lastig, dit is afhankelijk van budget, eisen, wensen, etc. Kijk anders eens in Die Hard Overclocking wat de 'pro's' gebruiken voor hun zwaar overklokte pc's, misschien dat dat je keuze wat vereenvoudigt.
Omdat je zelf voor de rest weinig moeite doet (bijvoorbeeld wat heb je gelezen dat je er bij komt dat je pc4000 geheugen moet hebben) en je topicstart niet volgens PMG Beleid is gaat je topic op slot
Wat je het beste kunt nemen? Tja dat blijft natuurlijk altijd lastig, dit is afhankelijk van budget, eisen, wensen, etc. Kijk anders eens in Die Hard Overclocking wat de 'pro's' gebruiken voor hun zwaar overklokte pc's, misschien dat dat je keuze wat vereenvoudigt.
Omdat je zelf voor de rest weinig moeite doet (bijvoorbeeld wat heb je gelezen dat je er bij komt dat je pc4000 geheugen moet hebben) en je topicstart niet volgens PMG Beleid is gaat je topic op slot
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.
![]()