MSI-K7T Pro2 (non-voice)

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nou lees en zie ik overal dat er geluid uit dit mainboard komt... toen ik de hele bende aan het installeren was en stroom op het ding zette schreeuwde ze in het chinees iets... na een jumper omgezet te hebben klonk het "please connect ide devices" *schrik*

toen heb ik zoals gewoonlijk een aantal dingen in het bios gechanged en nu zegt het mormel nix meer... en ik maar lezen dat ze steeds zegt "system available"...
can we swap? :?

Verwijderd

Hallo,

Ik heb hier ook de MSI-K7T Pro2a maar ik hoor geen voice hoor !!

Verwijderd

Die van mij zegt ook niets hoor... Er zijn 2 versies.

Trouwens: als je je voltages gaat verhogen, krijg dat stemmetje dan last van het "helium effect" ? >:) ;)

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 16:45

d-motion

zow... en dan nu...

De voice boards gingen nogal snel kapot dus veel winkels leveren die dingen niet meer... Heb hier nu 2 MSI-K7T Pro2 boards... En heel erg tevreden....

WWW.RC5.NL

Verwijderd

hebnu ook een k7t pro2:? na problemen met de k7t pro:( draait weer as een zonnetje:?

Verwijderd

De voice boards gingen nogal snel kapot dus veel winkels leveren die dingen niet meer... Heb hier nu 2 MSI-K7T Pro2 boards... En heel erg tevreden....
ic, ik heb juist gehoord dat ze de voice optie eraf gehaald hebben door de vele klachten.
lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze snel kapot gaan omdat er zo'n voice optie opzit

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 07:17 schreef Pulsar_ het volgende:

[..]
ic, ik heb juist gehoord dat ze de voice optie eraf gehaald hebben door de vele klachten.
lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze snel kapot gaan omdat er zo'n voice optie opzit
Ehm, ik heb dus zo'n Pro2 met voice, en die van mij lijkt nu toch echt naar de kloten te zijn, zo instabiel als de pest, maar dat was nadat m'n oude proc kapot was(Duron700 afgebrokkeld:(, maar heb wel een nieuwe gekregen voor niks:)). Ik weet niet tot in hoeverre dit er iets mee te maken heeft, maar hij lijkt in ieder geval redelijk naar de kloten:(.

Dat stemmetje van die koreaanse dame is inderdaad vrij irritant.

//edited
moest ff veranderen kreeg klachten over de oude benaming van die inbouw dame
//end of edit

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 28 januari 2001 12:44 schreef THeRuLeR het volgende:

Dat stemmetje van die koreaanse inbouwhoer is inderdaad vrij irritant.
Beetje pissed => Gebrek aan respect?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• iAR
  • Niet online
Op vrijdag 26 januari 2001 23:41 schreef Prang het volgende:
:? op de MSI-K7T Pro2 zit toch zo'n pratende kut in de spreaker? of heb je nieuwe serie en hebben ze haar eraf gebrand ofsow...

ik wou dat die trut weer eens wat zei, ... je wilt toch wat he? :+

Verwijderd

Er zijn twee uitvoeringen van de MSI K7t Pro 2.
1 met de voice-chip maar met 3900 uF condensatoren rond de CPU en het bord zonder de voice-chip maar met 4700 uF :9 condensatoren.

4700 uF is natuurlijk stabieler dan 3900 uF vandaar dat je beter zo'n bord zonder voice kunt nemen :)
Je ziet trouwens in de winkel nauwelijks meer de borden met voice waarschijnlijk omdat ze minder stabiel zijn ...

• iAR
  • Niet online
op die fiets! maar dat verklaart nog niet dat mijn wijffie op de plank nix meer zegt... :?

ik heb er niet aan geknutselt, dus omgebouwd kan ze niet zijn... of heeft m'n duronnetje haar trans-sexuele neigingen beantwoord...
damn! *D
Pagina: 1