| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
draait er niet iets op de achtergrond dat heftig geheugen of cpu loopt te zuigen?
Of iets wat om de zoveel tijd iets gaat doen?
Of iets wat om de zoveel tijd iets gaat doen?
dat was het eerste waar ik ook aan dacht. enigste wat ik zie is dat de cpu van de player in kwestie eventjes oploopt en dan weer afzakt.
draai overigens windows xp pro sp2 met laatste updates
verder:
Gigabyte k8n mainboard
geforce 7800gtx
1gb dual channel ram
1x80gb
1x160gb sata
1x80gb sata
draai overigens windows xp pro sp2 met laatste updates
verder:
Gigabyte k8n mainboard
geforce 7800gtx
1gb dual channel ram
1x80gb
1x160gb sata
1x80gb sata
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
In 1e instantie zou ik idd ook aan codecs enzo denken maar als je zegt dat games ook schokken lijkt er toch iets meer aan de hand?! Welke games zijn er bv slechter op geworden?
Wees consequent, maar niet altijd
Check temperaturen eens en de doorvoersnelheden van HD ?
Daarnaast als ik me niet vergis zou je Bsplayer eens kunnen proberen, geloof dat deze gebundeld is met decoders/filters:
http://www.bsplayer.org/e...6f3ef8904e69fef7f214f0504
Daarnaast als ik me niet vergis zou je Bsplayer eens kunnen proberen, geloof dat deze gebundeld is met decoders/filters:
http://www.bsplayer.org/e...6f3ef8904e69fef7f214f0504
[ Voor 72% gewijzigd door punisher007 op 21-06-2006 07:18 ]
Ondanks dat je een aardig woord hebt uitgevonden ga ik het toch even aanpassen naar iets wat iets duidelijker is 
[Film]Willekeurige schokkeringen > Willekeurige schokken bij afspelen films? *
[Film]Willekeurige schokkeringen > Willekeurige schokken bij afspelen films? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
dank je spider 
het schokken komt zoals in op staat inj elke speler ook bsplayer, wat ik in games bedoelde is dat in sommige games de filmpjes schokken, de games zelf draaien zonder problemen.
maar denk niet dat dit een codec probleem is, zit idd ook meer te denken aan een temp/doorvoor probleem.
hoe kan ik het beste de doorvoor snelheid meten/testen?
het schokken komt zoals in op staat inj elke speler ook bsplayer, wat ik in games bedoelde is dat in sommige games de filmpjes schokken, de games zelf draaien zonder problemen.
maar denk niet dat dit een codec probleem is, zit idd ook meer te denken aan een temp/doorvoor probleem.
hoe kan ik het beste de doorvoor snelheid meten/testen?
Pagina: 1