Ervaringen met Mitsumi 4804TE

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 08:27

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Hallo allemaal,

graag wilde ik jullie meningen, vindingen, ervaringen en kritiek op de Mitsumi 4804 TE CDR writer.

dit omdat ik hem wel wil kopen ;)
ondersteunt RAW Read & Write en al dat soort ander geneuzel.

Alles is welkom.

• T.S.
  • Niet online
Ik heb er diversen verkocht, geen een klacht gehad. :) Dus slecht zullen ze wel niet zijn.
Kan er verder niet veel over zeggen. Ik verkocht ze toen als vervanger voor de HP die moeilijk leverbaar was.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik vind het alleen irritant dat deze alleen met de bijgeleverde software werkt. Deze werkt namelijk niet erg makkelijk.

• T.S.
  • Niet online
Ik vind het alleen irritant dat deze alleen met de bijgeleverde software werkt. Deze werkt namelijk niet erg makkelijk.
Ik heb hem nooit met andere software geprobeerd, maar dat het niet werkt lijkt me zeer stug!
Standaard wordt er trouwens WinOn CD 3.6 bijgeleverd. wat ik een prima programma vind :)

• Knalpot
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-04-2025
Deze brander heb ik ook, en ik heb nog nooit problemen gehad. Ik heb hem gekocht in November 99.

• Rozz

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Thanx iedereen voor z`n reactie...

Verwijderd

Ik heb alle software er op gedraaid. Prima brandertje ! Wel eerst alle troep van je oude brander prog verwijderen ! Na lang experimenten vind ik Easy CD Creator toch de beste, makkelijkste.

• Rozz

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
en CloneCD??? al iemand en idee hierover?

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Clone CD wordt ondersteund!! :)

Ik vind het een puik brandertje hoor...
Heb er geen spijt van dat ik hem heb gekocht...

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

maar kun je ook op de een of andere wijze 800 MB cd's branden met deze brander ?
Pagina: 1