Ik ben net verhuisd en aangezien pas over 3 weken onze internetaansluiting wordt opgeleverd, waren de buren zo aardig om hun draadloze internetverbinding tijdelijk open te stellen, die ik op mijn slaapkamer redelijk kan ontvangen. Nu wil ik deze internetverbinding verder delen naar een andere kamer in huis waar het signaal van de buren te zwak is. Dit heb ik gedaan door mijn draadloze verbinding via de ingebouwde internetsharetool van Windows XP aan de Wan-Poort van m'n eigen draadloze router te hangen, zodat het signaal weer verder de lucht ingestuurd wordt, zodat de computer in de andere kamer ook een verbinding heeft.
So far, so good. Echter kan ik met veel sites geen verbinding maken. Ik kan er wel een traceroute heen doen, maar na een stap of 10 stopt ie er mee, terwijl ik vanaf de computer die direct met de buren verbinding maakt, geen problemen heb.
Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?
So far, so good. Echter kan ik met veel sites geen verbinding maken. Ik kan er wel een traceroute heen doen, maar na een stap of 10 stopt ie er mee, terwijl ik vanaf de computer die direct met de buren verbinding maakt, geen problemen heb.
Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?