[XP] spellen in een venster spelen

Pagina: 1
Acties:

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik wil graag spellen kunnen spelen in een venster, zodat ik tegelijk kan gamen en msnen bijvoorbeeld. Nu betreft dat de wat oudere spellen zoals diablo II en die lopen dan in een reso van 800x600. bureaublad staat op 1280x1024 dus dan hou ik genoeg ruimte over voor msn. Ik heb al wat gezocht maar heb alleen een topic kunnen vinden uit 2005 en daar werd de TS ook vast het kastje naar de vloer verwezen :P Als jullie daar wat voor weten dan ben ik ook weer blij :D

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-03 16:44
Sommige spellen kunnen met alt+enter in een window gezet worden. Andere geven deze optie als een vinkje bij de video instellingen.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-02 05:25
Windowed mode :? Of bedoel je een Virtuele OS oid?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:50

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De meeste spellen hebben bij de opties staan of ze full screen moeten draaien. Als je dit uit zet (staat standaard 9 v/d 10 keer aan) draait het in een venster. Lijkt me vrij simpel.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 16:06
In veel spellen kun je in video-opties van het spel zelf instellen dat deze "windowed" moet draaien. In veel andere gevallen is hiervoor een command-line parameter beschikbaar. Zo oko voor bijvoorbeeld Diablo II
Start the game with the -w command line parameter to run it on a window on the desktop. To do this, right click the icon and select "Properties" at the bottom of the list. Next, where it states "Target:" go to the very end and add -w (outside the quotes). When you double click this specific icon, it will open in a 800 x 600 window size. When you play the game itself, it runs under the 640 x 480 size, unless you specify otherwise with the newer patches.
Dit komt uit de 1ste hit in Google bij het zoeken op Diablo 2 windowed