Toon posts:

fear demo installeert niet, installshield prob?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een nieuw systeem en ik dacht dat ik de demo weer es ging uitproberen van fear.
Maar de installer (k heb er meerdere gedownload) geeft deze melding:

http://img80.imageshack.us/my.php?image=error3vm.jpg

In het kader staat deze tekst:

Error Code: -5006 : 0x8000ffff
Error Information:
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1194)
PAPP:FEAR SP Demo
PVENDOR:Monolith Productions (http://www.lith.com)
PGUID:520B1077-6B1F-4B9B-B7BC-8CD2F04982C3
$11.0.0.28844PAK
@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 0.0

systeem:

amd athlon 64 4000+
kingston 2 gig
nvidia 7900 GT
win xp home
36 gig raptor sata
ide wd
5.1 geluisdkaart
asus sli mobo, met nvidia chip

iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 16:22 ]

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 11:22
Tja, je zal er niet veel aan hebben, maar ik heb die error ff snel door google heen gehaald, met dit resultaat. Hier staat hij dus ook in het lijstje, maar de oplossing is helaas nog onbekend (nog wel op het forum van installshield, dus ik weet niet of je veel verder komt :().

edit:
De enigste oplossing, die ik tot nu toe ben tegengekomen, is dat je hem gewoon van meerdere plaatsen zal moeten downloaden. Ik las daarnet weer een stukje van iemand anders met dezelfde error. Deze had bestand meerdere keren gedownload, en na 5x scheen hij wel te werken.

[ Voor 29% gewijzigd door DEVoTi0N op 19-06-2006 14:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
erg raar, op mijn oude pc kon ik t wel installeren

• DEVoTi0N
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:35:
erg raar, op mijn oude pc kon ik t wel installeren
Het probleem doet zich blijkbaar ook maar op bepaalde pc's voor. Misschien is er dan toch iets corrupt ofzo, maar als jezelf googled naar de error, dan zie je er geen oplossing tussen staan :(.

Verwijderd

Topicstarter
na dat ik de melding het plaatje heb weggeklikt krijg ik deze melding:

http://img149.imageshack.us/my.php?image=error23qd.jpg

dus het schrijven naar het geheugen lukt niet?

Verwijderd

Topicstarter
heel raar, battlefield 2 gaat zonder moeite. Ik kan me niet voorstelle ndat ik elke keer een foute install van fear heb gedownload

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dit kwam ik tegen via google:
This error message can be resolved by running setup from within the Add/Remove Programs utility in the Control Panel. To do this on Windows 2000, XP, or Server 2003, perform the following steps.

From the Start menu, choose Control Panel. Now, open the Add or Remove Programs utility.
On the left side of the Add or Remove Programs utility, click Add New Programs.
Click the CD or Floppy button. When the wizard appears, click Next. After searching your Floppy and CD drives, a page will appear asking you for the program you wish to run. Click Browse and locate the RPM setup program. Click Next and the installation will begin.

Verwijderd

Topicstarter
nope, werkt niet. De patch van battlefield 2 werkt ook niet...bah ik snap er niks van

Verwijderd

Topicstarter
geen idee of deze info helpt maar:

mijn windows staat op een sata schijf maar deze schijf is door mij onbekende redenen schijf E geworden
mijn andere schijf (ide) is de C schijf geworden.

Zou je voortaan aub het edit-knopje willen gebruiken als je kort na je laatste bericht nog iets toe te voegen hebt? ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 19-06-2006 20:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg na de 1e foutmelding dus deze melding:

de instructie op 0x00be5d60 verwijst naar geheugen op 0x00be5d60.de lees of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt
klik op ok om het programma te beeindigen

Ik heb daar op gezocht en zag dat het misschien aan het gegeugen zou kunnen liggen. Ik run nu Memtest om te kijken of er fouten zijn.
Een ander advies was om te kijken of de swapfile niet te klein was. Ik deed comp > eigenschappen > advanced > prestaties > virtueel geheugen

ik zag dat voor mijn
E schijf (windows) dat het min.2046, max 4092 was
C schijf dat het 0 was

Moet niet beide schijven een virtueel geheugen zijn toegekend? Want het install programma voer ik n.l. uit van de C schijf die dus geen virtueel geheugen heeft toegekend.

Daarnaast zag ik een opmerking de snelheid v/h geheugen en de mobo niet op elkaar zijn afgestemd.

Ik heb een asus a8n sli se en 2 reepjes PC3200, 400 MHz van 1 gig

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 10:47 ]

• DEVoTi0N
offtopic:
@Mart Ini: Van de 10 bovenstaande berichten zijn er 7 van jou, en de laatste 3! zijn ook allemaal van jou. Doe dit ff niet, maar gebruik gewoon ff dat mooie edit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif.

Verwijderd

Topicstarter
ik helaas echt niet verder, ik heb het halve web gezocht op de 5006 : 0x8000ffff error.
Ik heb echt alle dingen gedaan die zijn gemeld op dit op te kunnen lossen. Installshieldmap verwijderen, registerfouten opzoeken en installshield updaten, niks helpt.

Weet iemand nog iets?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Hoelang heb je memtest laten draaien, en kwam daar nog wat uit? Heb je de demo al opnieuw gedownload, omdat hij misschien corrupt was? En ook geprobeerd om het is op de E schijf te installeren, in plaats van je C schijf.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

probeer het eens met "feardemo.exe /a"

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Topicstarter
memtest, een paar uur. Daar kwam niks uit

Ik heb verschillende installers geprobeerd

Ik kan het niet op de E schijf installeren, omdat zodra ik het wil installeren ik die melding krijg. Ik heb ook al het bestand op de e schijf gezet, en van daaruit de installer geprobeerd te draaien wat ook niet lukte

Verwijderd

Topicstarter
prutser001 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:29:
probeer het eens met "feardemo.exe /a"
Die snap ik niet

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

quote: Muthas
Heb je de demo al opnieuw gedownload, omdat hij misschien corrupt was?
Start - Uitvoeren, en dan de locatie van de installer met /a erbij

[ Voor 55% gewijzigd door Muthas op 27-06-2006 20:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
c:\Mijn docus\Downloads\Programs\fear_spdemo_en_2.exe/a

werkt niet, dus ik doe iets niet goed

Verwijderd

spatie /a proberen, niet aan elkaar

Verwijderd

Topicstarter
gek, dan krijg ik de melding dat windows het bestand c:\ mijn niet kan vinden.
Zonder de /a vind hij het wel en krijg ik vanzelfsprekend die foutmelding weer.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

quotes eromheen zetten :)

Omelette du fromage!

Verwijderd

ja vanzelfsprekend, dat wordt dan
"c:\.....\feardemo.exe" /a

Verwijderd

Topicstarter
EDIT

"c:\Mijn docus\Downloads\Programs\fear_spdemo_en_2.exe" /a

werkt wel, maar de foutmelding blijft komen

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 23:30 ]

• DEVoTi0N
Kan je dit stukje even volgen, en dan kijken of je probleem verholpen is.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat was 1 van de dingen die ik heb gedaan. De installerversie van de feardemo is 11 zonder .msi bestand. Ik heb ook windows installer geupdate (wat her en der werd aangeraden)

Wat ik ook raar vind, het kan aan windows liggen, maar ik heb net een verse installatie gedaan op deze (nieuwe) pc.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 22:38 ]

• DEVoTi0N
Oké, ik geef het op. Ik heb net voor heel wat doorlopen spitten, wat ik ook al eerder heb gedaan, maar kan echt niets vinden. Er toch redelijk wat mensen, maar een oplossing is tot nu toe gewoon onbekend.

Lijstje met dingen, die je zou kunnen doen (en waarschijnlijk voor het grootste deel al wel gedaan hebt):
[list]
• Omdat de instructies van m'n vorige post niet hielpen, begin ik een beetje te twijfelen of het wel aan intallshield ligt. Maar probeer anders toch een "F:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime\IsProBE.tlb" te verwijderen of hernoemen.
• Update je systeem. (Ook even met updates zoals deze: klik)
• Verwijder al je tijdelijke bestanden. (Gebruik eventueel nog een programma zoals ccleaner)
• Draai al je scanners, zo dat je pc echt helemaal schoon is.
• Doe een ff een schone boot (save boot windows, of disable alles bij msconfig)
• Zet eventuele virusscanners uit.
* DEVoTi0N begint nu moe te worden van dit probleem, omdat hij de oplossing niet weet, dus laat alsjeblieft weten, dat het nu gewoon wel werkt :(
Pagina: 1