[tpl] Topic Report reactie link

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
(copietje van Beta GoT)
Voortbordurend hierop: [rml][ tpl] link naar direct message van uit msglisting / tr lis[/rml] - gezien er met regelmaat de vraag terugkomt of we nite kunnen reageren op TR's ...

Zou er niet een input regeltje kunnen komen onder elke TR met en submit knopje ernaast wat het volgende doet:
- Een DM post naar die TR'er met 'Beste blah blah' {$inputregel} 'Groeten' in een nieuw venster en optioneel een knopje om na die DM automatisch die TR te wissen ?

Daarmee zou het voor moderators een stuk gemakkelijker worden om feedback te geven als we dat zouden willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; die 1/1000 keer dat je een keer wil reageren op een TR kun je toch gewoon de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/pushmessage.gif functionaliteit gebruiken? Die zit er immers al en werkt goed?

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 19-06-2006 19:16 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Door die functionaliteit toe te voegen kan je misschien nog wel vaker gaan willen reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kan al een content-body meegeven aan de link naar pm_new_message, dus dat is op zich technisch gezien geen probleem. Een optie om daarna ook automagisch de TR te wissen is lastiger omdat er functioneel gezien geen relatie bestaat tussen het sturen van een DM en het verwijderen van een TR.
Maar goed, ik had al aangegeven hier wel een keer naar te willen kijken, maar in future ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik vind het idee helemaal niet gek. Ik zou deze mogelijkheid graag zien. Dat je het niet altijd zal gebruiken doet niets af aan het feit dat er zo wel simpel en laagdrempelig feedback kán worden gegeven :)

Ik zou dit graag zien ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Spider.007 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:16:
Mjah; die 1/1000 keer dat je een keer wil reageren op een TR kun je toch gewoon de [afbeelding] functionaliteit gebruiken? Die zit er immers al en werkt goed?
Nee, want die citeert een TR niet en heeft bovendien geen aanhef/afsluiting functionaliteit. Het telkens weer tikken van
-----
Beste $nick,

[..]

Met vriendelijke groet,
--
Confusion / Ivo,
Moderator Wetenschap en Levensbeschouwing,
Gathering of Tweakers
-----
hangt me aardig de keel uit. Het moeten copy-pasten van een TR en het er omheen zetten van quote tags is ook onnodig complex. Een reactiemogelijkheid met eenvoudige template zou bijzonder wenselijk zijn, overigens ook voor de PM, los van de TR reactie. De TR reactie kunnen jullie dan natuurlijk eenvoudig via een link naar een PM implementeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Confusion op 12-08-2006 01:04 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een Direct Message is een stuk minder formeel dan een pushmessage; daarbij is het al duidelijk aan wie hij gericht is, wie 'm gestuurd heeft, en dat we iedereen vriendelijk de groetjes doen hoeft imo ook niet elke keer herhaald te worden.
Kortom: een dergelijk 'template' voor Direct Messages lijkt me overbodig en voor de Pushmessage is het er al.

Imo zou dit voldoende moeten zijn:
Bedankt voor je topicreport op topic 'bla'; we hebben hier actie op ondernomen.

[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 12-08-2006 08:32 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Nou, een simpele een lijnig invoer veld (die ej kan uitklappen naar een textarea O-) ) zou dus gewoon hanidg zijn zodat je ook kan intypen: 'Bedankt voor je topic report, we hebben geen actie ondernomen en hou nou eens op met die loze TRs' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zat me net bij een topicreport precies hetzelfde af te vragen. Hail to the search :P

Zou het mogelijk zijn zo'n reply(via dm) knopje te maken in elk topicreport...
De ruimte is er in de nieuwe layout zeker :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

sanfranjake schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:49:
Ik zat me net bij een topicreport precies hetzelfde af te vragen. Hail to the search :P

Zou het mogelijk zijn zo'n reply(via dm) knopje te maken in elk topicreport...
De ruimte is er in de nieuwe layout zeker :)
Mag deze veel TRende user je dan wel verzoeken er niet teveel gebruik van te maken ;) :P

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1