Ik heb een container div van 622px breed. In die container komen afhankelijk van het wel of niet terugkrijgen van gegevens uit de db meerdere divjes van 306 px breed. Dmv floats worden er dan 2 divjes naast elkaar weergegeven, zodat je als het ware 2 kolommen krijgt.
De border van de container div krijgt links en rechts een border 1px.
Probleem: FF herkent de hoogte van de container div niet door de floats waardoor hij de border slechts een klein stukje weergeeft. IE geeft de border correct weer.
Als ik na de laatste div in de container een <br> met een clear plaats, dan geeft FF de hoogte en dus de border goed weer, maar dan gaat IE de mist in.
Hoe krijg ik in beide de volledige linker en rechter border (zonder de hoogte fixed in te stellen) ?
De border van de container div krijgt links en rechts een border 1px.
Probleem: FF herkent de hoogte van de container div niet door de floats waardoor hij de border slechts een klein stukje weergeeft. IE geeft de border correct weer.
Als ik na de laatste div in de container een <br> met een clear plaats, dan geeft FF de hoogte en dus de border goed weer, maar dan gaat IE de mist in.
Hoe krijg ik in beide de volledige linker en rechter border (zonder de hoogte fixed in te stellen) ?
GamiQ, de game notes app met game maps!