k dan.. en hoe snel gaat zoiets nou? Ik haal met @home van snelle servers zo'n 300-400KB/s
(bijv. http://tucows.xs4all.nl )
Verwijderd
Het gaat dan met precies 108k/s. En een upstream van 25 a 30k/s.
Ik heb nu bij mijn ouders een kabel verbinding en bij mijthuis een FAST ADSL. En alhoewel CHELLO sneller gaat (200 tot 400 k/s), ben ik meer tevreden over de adsl verbinding vanwege de grote stabilitieit.
Ik heb nu bij mijn ouders een kabel verbinding en bij mijthuis een FAST ADSL. En alhoewel CHELLO sneller gaat (200 tot 400 k/s), ben ik meer tevreden over de adsl verbinding vanwege de grote stabilitieit.
Zeg Rick is dat nou echt waar?
Ik zit ook tussen Assen/Groningen (je profiel) en ik haal van die server een krappe 40KB/s

Rond welke tijden haal je deze snelheden?
Ik zit ook tussen Assen/Groningen (je profiel) en ik haal van die server een krappe 40KB/s
Verwijderd
toen ik tehoren kreeg dat wij in ermelo geen kabel kregen vond ik het al kut..maar nu ik heb ik de hoop maar op adsl gevesticht en das ook ku want dat hebben we nognie
ik haal bijna altijd wel die snelheidOp vrijdag 26 januari 2001 21:24 schreef Maarten N. het volgende:
Zeg Rick is dat nou echt waar?
Ik zit ook tussen Assen/Groningen (je profiel) en ik haal van die server een krappe 40KB/s![]()
Ik woon btw in Assen en in mijn wijk zitten (denk ik) niet zoveel mensen aangesloten.. misschien heeft dat er wat mee te maken..
maar 40KB/s is volgens mij wel erg langzaam voor @home..
Ik zal onderhand een moord plegen om 40kb/sec te halen. :'(
Ik hoef toch niet te zeggen bij welke kabelinternet"provider" ik zit hè ;(
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
ik kan niet wachten totdat ik ook adsl krijg. (ergens in april)
Pak je rust!
Verwijderd
Ik haal op die server van jou om precies te zijn 165KB/sOp vrijdag 26 januari 2001 20:13 schreef rick_h het volgende:
k dan.. en hoe snel gaat zoiets nou? Ik haal met @home van snelle servers zo'n 300-400KB/s(bijv. http://tucows.xs4all.nl )
400 lijkt me wat veel, of zitten ze bij jou om de hoek??
Verwijderd
ik haal met DAP soms 700kb/s hiero in maastricht met @home... maar de maximale upload is maar 16kb en dat is heel zwaar kl*te als je een shared internet connection hebt :(:(:(:(:(:(
Sinds enkele dagen heb ik ook ADSL
hiero in het hoge noorden ; bye, bye telefoontikken
, hello speed!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
in het groene hart ???
zit je ook in alphen a/d rijn dan ????
adsl roelt
zelf mxstream
behalve dat c-nat....
ik ben eens in mijn leven tevreden met een uitwerpsel van kpn

erger nog
ik zit in alphen aan de rijn (waar cistron gevestigd is)
maar het duurde zo lang met ze
anders had ik 8mbit down gehad
zit je ook in alphen a/d rijn dan ????
adsl roelt
zelf mxstream
behalve dat c-nat....
ik ben eens in mijn leven tevreden met een uitwerpsel van kpn
erger nog
ik zit in alphen aan de rijn (waar cistron gevestigd is)
maar het duurde zo lang met ze
anders had ik 8mbit down gehad
weet iemand wanneer ADSL in nijmegen komt? we wachten nl al zo'n 3-4 maanden op kabel, maar dat nemen we iig niet...
nou dat was eigenlijk gewoon een willekeurige site die wel snel is.. ik heb net ff getest en het ging ong. 230KB/s. maar dr zijn nog wel snellere waar ik soms 300-400KB/s haalOp vrijdag 26 januari 2001 21:48 schreef Charliee het volgende:
[..]
Ik haal op die server van jou om precies te zijn 165KB/s
400 lijkt me wat veel, of zitten ze bij jou om de hoek??
was wel een tijdje terug een testbestandje van cistron ofzo waar je kon testen hoe snel je connectie was, daar haalde ik even 430KB/s
ja ik heb hem gevonden.. hier kun je je snelheid testen:
http://www.cistron-telecom.nl/producten_index/ADSLnieuw/edit.Snelheid.shtml
met DAP gaat ie bij mij zo'n 400KB/s
http://www.cistron-telecom.nl/producten_index/ADSLnieuw/edit.Snelheid.shtml
met DAP gaat ie bij mij zo'n 400KB/s
Ik kan me er iets bij voor stellen, naast de baggerverbinding nu ook al een data limiet, dus 's nachts cd's binnenhalen kan ook al niet meer, maar je betaalt nog steeds net zo veel....Op vrijdag 26 januari 2001 21:34 schreef a casema user het volgende:
Ik zal onderhand een moord plegen om 40kb/sec te halen. :'(
:r:r:r:r
en maar wachten op adsl of wat dan ook....
Rick H: Dat is aan het begin van de file. Hoe zit dat aan het eind? Kun je daar ook een Screenshotje van posten?
Het begin van een file is niet echt interessant; dan is de software die je gebruikt nog aan het bepalen hoe-en-wat precies.
Het begin van een file is niet echt interessant; dan is de software die je gebruikt nog aan het bepalen hoe-en-wat precies.
Een goede weergave voor de snelheid is gewoon meerdere downloads tegelijkertijd doen, dus tegelijk die van 8, 32 en 100mb downloaden. Op dit moment zit ik met @Home in Tilburg op 300-350 KB/s. Ik moet zeggen dat het voor de grote storing toch wat sneller ging.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

ok.. snelheid wordt na een tijdje iets lager.. constant zo'n 290-300 volgens DAP. Maar DU meter geeft een hoger getal aan en die vertrouw ik eigenlijk meer.. (ik ben btw. niks anders tegelijk aan het d/l)
maar ach.. snel genoeg.. haal je van normale sites toch bijna nooit
Ja, 't is rap zat. Met mxstream haal ik een constante 107 Kb/sec. Da's iets minder dan ze beloven, maar al een heel eind de goede kant op
Haha, nee, die snelheid is met MxStream toch redelijk stabiel. Ik heb die test van de cistronsite al op verschillende dagen en tijdstippen uitgevoerd; altijd 106/107 Kb/sec.
Verwijderd
Ik haal het gemiddeld ook met 150kb/s DAP binnen met Chello
valt me wel iets tegen als ik sommige ander hoor met 400kb/s
valt me wel iets tegen als ik sommige ander hoor met 400kb/s
Verwijderd
Wooohooohooo, 4,2 kb/s via 33k6 modem en Planet! Wacht onderhand al bijna een jaar met smart op ADSL... Eerst was het medio 2000
Toen eind 2000
, daarna februari 2001 :(
En nu april 2001 :(:(
En geen kabel!
Verwijderd
TheRaptoR : jij hebt het toch niet bij toeval over cistron adsl
want die stellen ze nu al een jaar uit hiero
dus ik ben maar naar de mxstream gegaan
toch jammer ik had ook liever 500 a 600 kb/sec dan 100
* Daan krijgt kabel in April.. [img=15,15]i/s/smile.gif[/img].
@Home om precies te zijn.. kan dus echt niet wachten he!
@Home om precies te zijn.. kan dus echt niet wachten he!
Verwijderd
Ik doelde hier op MxStream, maar het verhaal geldt in grote lijnen ook voor Cistron...Op zaterdag 27 januari 2001 01:38 schreef bl00dhound het volgende:
TheRaptoR : jij hebt het toch niet bij toeval over cistron adsl
Pagina: 1