Mobiele opslag met display

Pagina: 1
Acties:

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14
Ik ben op zoek naar een apparaat dat vergelijkbaar is met een Apple iPod Video.
Deze kun je nml. (met een speciaal kabeltje) gebruiken om de foto's van je digicam direct op op te slaan en meteen te bekijken op het display. Echter, een 30GB versie van de iPod kost minimaal 300 Euro.

Nu vraag ik mij af, zijn er ook goede alternatieven voor minder geld? (Eventueel met wat minder opslagruimte maar dat is niet zo erg.) Ik ben helemaal niet thuis in het aanbod van dit soort apparaten dus mss dat iemand mij op wat goede apparaten kan wijzen. :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-01 13:09

Garyu

WW

Een Playstation Portable misschien? Zo'n beetje elke PDA zou ook het CF of SD-kaartje van je camera moeten slikken en de foto's weer kunnen geven.. heb je niet eens een kabeltje nodig :).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• FlowDesign
Ok, maar ik zit wel te denken aan minimaal 10GB of 20GB opslag. Dus met flash geheugen alleen haal je dat toch niet (voor een normale prijs) ?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Volgens mij zijn die dingen vrij common, ze worden 'imagetanks' genoemd.

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Dit misschien wat ?

http://www.hcw.be/hcwcs/mp3-creative.asp?mscssid=

De 30 gig uitvoering van Creative doet ook zo rond de 319 euro dus ik denk dat als je groter wil dat je in dezelfde prijsklasse blijft zitten.

• Huneker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-01 21:16
Ben je niet gewoon op zoek naar een Image Tank? Hier zijn al verschillende topics over geweest, bijvoorbeeld deze.

Verwijderd

Genoeg topics idd en je zou ff kunnen kijken naar Gmini 500 (toont geen raw bestanden maar jpg is geen probleem) of Vosonic machientjes... Zijn er ook een aantal met scherm en cardreaders ed.

• FlowDesign
Bedankt voor de tips :)

Pagina: 1