Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Ik verleng mijn abo er in ieder geval niet hierdoor.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Edit: Doe jezelf trouwens een lol, en haal je belgedrag even door de analyser op www.telecomvergelijker.nl Ik zat op Orange en ging meestal vet over mijn bundel heen, ondaks dat ik helemaal niet zoveel belde / sms'te. Er kwam voor mij uit dat ik met een Vodafone 180 + sms actie een stuk goedkoper uit was - en dat klopt tot op heden nog steeds, ik betaal nu structureel iets minder als 30 euro in de maand en ga er vrijwel nooit overheen
[ Voor 45% gewijzigd door The Eagle op 19-06-2006 12:26 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Regio Uden en Eindhoven (in Uden woon ik en in Ehv zit ik op school)
Uden ligt bij Veghel/Oss/etc. in de buurt mocht de plaats niet bekend zijn
Voordeel van Orange t.o.v. Telfort vind ik dat je je belminuten onbeperkt blijft meenemen. Ik had een 200 belminuten bundel bij telfort (+100 bonusminuten naar vast in de avond tijden) en ik had regelmatig 200 minuten die ik meenam naar de volgende maand.. (bel gemiddeld 100 minuten per maand ofzo) Dus mocht je een paar keer echt weinig bellen bij Orange, kun je de maanden erop makkelijk veel meer bellen omdat je elke maand al je belminuten meeneemt.
En bij Orange zit ook het sms-en in de bundel inbegrepen.
Ik zat aan een abonnement van Orange te denken met een 15 euro bundeltegoed, hier is namelijk een leuke actie van:
Link naar actie
Is dus zegmaar zo'n 160 belminuten
Ik denk dat mijn belgedrag niet geanalyseerd hoeft te worden. Het enige waar het dus een beetje van af hangt is hoe het bereik van Orange is. Als Orange minimaal net zo goed is als Telfort is het al goed zat.
Eer aan je korf (haha)
Zodoende stond er op gegeven moment ook 400 euro tegoed op, en dan mag je het nieteens meer omzetten naar prepaid
Nee, voor mij geen orange meer. Het is veruit het slechtste netwerk, en het woord "service" kennen ze daar niet.
Ook leuk als je ze opbelt;
- Discussie vooraf ->
"nee meneer, ik kan echt niks voor u doen"
- "dan doe maar iemand aan de telefoon die dat wel kan"
"dan kan niet meeneer"
- "hoezo, kan niet? Belt ie ook al met orange en heeft ie geen bereik"
"dag meneer" tuut tuut
[ Voor 19% gewijzigd door Worldwide op 19-06-2006 15:48 ]
dekking is redelijk
sms-jes blijven hangen
niet doen
* Carnagy is er over 6 maanden vanaf en neemt dan iets anders
Telfort heeft alleen wel 2 minpunten.. sms gaat niet van je bundel af en je kunt de belminuten uit je bundel niet onbeperkt meenemen (maarja dat is volgens alleen bij orange dat het wel kan)
Nu zit er aan te denken om of Telfort of Vodafone te nemen:
Vodafone Supersimonly € 22.50 150 min/sms voor slechts € 8.95 pm(J)
Telfort 200 simonly verlenging 200 + 100 bonus voor € 6.95 (j)
(Ik neem aan dat ik Telfort verlenging moet nemen? Want ik zit nu al bij telfort.. Als ik de 200 simonly zonder verlenging pak is het een euro minder per maand (de non verlenging versie van telfort)
Als het goed is kan ik ook verlengen met de 5,95 actie. Deze dus:
200 + 100 bonus minuten van € 26.00 voor € 5.95 Telfort simonly.(J)
Telfort is 3 euro goedkoper en heeft meer belminuten (die 100 bonusminuten tellen niet echt mee, bel toch haast nooit naar vast). Maar Vodafone heeft wel een bundel van 150 minuten waar ook de smsjes vanaf gaan.
Met 3 euro kun je bij telfort 13 smsjes versturen (zonder sms bundel -> 22 cent per stuk) Goedkoopste smsbundel is € 3,50 en dat zijn dan 30 smsjes. Sms berichten uit een bundel zijn 2 maanden geldig. Dus als ik het zo bekijk is Telfort misschien de betere keuze.
Vodafone heeft wel een beter netwerk, maar ik heb bij telfort eigenlijk nog nooit problemen gehad kwa bereik (alleen met oud&nieuw was heel erg, maar dat blijf je bij de meeste provider wel houde. Alhoewel ik dat met vodafone niet had. Maargoed, dat ene moment maakt niet uit)
Iemand die weet of je bij Telfort die bundel elke maand moet kopen, of dat je een jaar aan zo'n bundel vast zit?
Ik heb zelf eigenlijk al zo'n beetje antwoord op mijn vragen gegeven maar toch maar alles gepost, wellicht dat andere mensen er ook iets aan hebben
Verder vrij weinig te klagen eigenlijk
Edit: Hmm, te laat
[ Voor 10% gewijzigd door Paul op 19-06-2006 16:58 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock