Ik heb sinds kort een 6800 GT AGP 256MB video kaart in mijn systeem gezet en ondervind hier nogal wat problemen van. Met de wat warmere temperaturen buiten en dus ook binnenshuis gaat mijn video kaart elke keer flippen als ik aan het gamen ben. Dit lijkt mij een coolings probleem, dus ik heb al een grotere kast met een extra ventilator gekocht om het probleem op te lossen, al werkt dit wel wat uitstellend het probleem blijft.
Al kijk ik alleen in de software die erbij geleverd is krijg ik een temperatuur meeting van 52 graden, echter als ik aan de kaart om sommige plekken voel is hij kokend heet tijdens het gamen.
Een kaart zou toch voldoende moeten hebben aan zijn eigen koeling in de eerste plaats? En wat kan ik hier aan doen om dit op te lossen?
Al kijk ik alleen in de software die erbij geleverd is krijg ik een temperatuur meeting van 52 graden, echter als ik aan de kaart om sommige plekken voel is hij kokend heet tijdens het gamen.
Een kaart zou toch voldoende moeten hebben aan zijn eigen koeling in de eerste plaats? En wat kan ik hier aan doen om dit op te lossen?