Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Sommige mensen....
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Het is echt tikken. Het oliepijl is op orde. De daewoochevrolet dealer raadt een flesje met meuk aan wat het probleem wel eens op zou kunnen lossen. Daarna moet dan wel de olie ververst wordenChevy454 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:50:
Dat is niet zo leuk nee. Is het tikken of echt een rammelde tik?
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dat kan een oorzaak uitschakelen namelijk de plunjers van de kleppen. Maar kan ook gewoon versleten injectoren zijn, die tikken dan ook. Zoveel oorzaken, te weinig informatie om er duidelijk oordeel over te geven. Kortom: dealer.Zwerver schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:45:
Het is echt tikken. Het oliepijl is op orde. De daewoochevrolet dealer raadt een flesje met meuk aan wat het probleem wel eens op zou kunnen lossen. Daarna moet dan wel de olie ververst worden
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
te weinig olie gaan ze tikken, vuile olie of te weinig.Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:44:
Zullen wel de klepstoters zijn!
Je kan evt. je olie systeem fluschen en bij de nieuwe olie een treatment bij gooien.
Mochten het hydralische klepstoters zijn, deze zijn niet te reviseren.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.